Pomo kirjoitti:
Pitkällä tähtäimellä ajatellen niin olisin mieluummin erottanut vaikka dickensonin tai vaikka kuusiston.
tnt kirjoitti:Salaisuus ei ole myöskään se, että Tammisella ja Suutarilla meni sukset ristiin jo ennen runkosarjan alkua. Nyt nähtiin, että ei ollut Suutaristakaan Tammisen vastavoimaksi ja että Niemi on Tammisen "waterboy".
Jatkoaika kirjoitti:Suutari: -Niin, säästöä ja säästöä. En tiedä miksi ei riittänyt ehdotus siitä, että toisin sponsorirahaa sisään tulevalla viikolla kattamaan paitsi omat pienet palkkakuluni ja tuomaan vähän extraa seuran kassaan. Eikö riitä että kattaa omat kulunsa ja tuo vielä ylimääräistä kassaan? Otan tämän henkilökohtaisena vittuiluna ihmiseltä joka ei ole edes tavannut minua tai tutustunut tekemääni työhön. Aika kova ensimmäinen puhelu seurapomolta. Pelaajat ovat jo aiemmin ihmetelleet minulle kun ei uusi toiminnanjohtaja ole käynyt edes esittäytymässä jäähallilla vaikka aikaa työn aloittamisesta on mennyt jo kolme viikkoa, Suutari lataa..
Hossa kirjoitti:Pystytkö tnt valottamaan miksi Suutari itse hehkuttaa Tammista jatkoajan haastattelussa, jos kerran näin on? Äkkiseltään voisi kuvitella että olit niin väärässä kuin vain ihminen voi olla.
ritu kirjoitti:Pojolaises luki, että Suutarin työsuhde oli päätetty yhteisellä sopimuksella. Ja, että Suutari on lupautunut tekemään jatkossa, samaa työtä ilman palkkaa. Näin Hiltunen Pohjalaisessa. Taitaa olla Hiltuselta hätävarjelun liiottelua.
Hiltunen pohjalaises kirjoitti:-Suutari on tehnyt tosi hyvää työtä ja uskon, että pystymme käyttämään hänen palvelujaan myös jatkossa, vaikkei hän olekaan palkkalistoillamme.
spector kirjoitti:Joukkue tulee muuttumaan totaalisesti,staroja nada.
Kaikkien itkemät ja kaipaamat , omat "lahjakkaat" junnut saavat tilaisuutensa.
Paluu Keskustelut - Diskussion
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa