SATA LASISSA.

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Re: SATA LASISSA.

ViestiKirjoittaja v70 » 26 Helmi 2010, 21:02

Vähän kyllä kaipais seuralta tota informaatiota miksi nämä pienet purot eivät kiinnosta.Eikö se rahan tarve olekkaan niin akuuttia??????.Jos näin on niin onhan se hienoa että seura pärjää näillä vähemmällä avustuksella.
v70

ViestiKirjoittaja nollamaali » 26 Helmi 2010, 21:58

Olen samaa mieltä. Olen kysellyt mihin voin maksaa, mutta vastaus oli hämmästyttävän kylmä! Että toimistolta löytyy kaavake. Luulisi, että oltaisiin heti vaikkapa postissa lähettämässä kaavaketta.
Enpä ihmettele, jos huonosti menee kun henki on tämmöinen. Lieneeköhän tuo Jyrki oikea mies hommaan. Nyt pitäisi juosta ympäri kaupunkia yrityksissä, olla Rewell-Centerissä ja otteluissa asialla.
Taitaa mies vain nostaa palkkansa! Mitään konkreettista ei tapahdu.
nollamaali

ViestiKirjoittaja user123 » 27 Helmi 2010, 02:34

nollamaali kirjoitti:Olen samaa mieltä. Olen kysellyt mihin voin maksaa, mutta vastaus oli hämmästyttävän kylmä! Että toimistolta löytyy kaavake. Luulisi, että oltaisiin heti vaikkapa postissa lähettämässä kaavaketta.
Enpä ihmettele, jos huonosti menee kun henki on tämmöinen. Lieneeköhän tuo Jyrki oikea mies hommaan. Nyt pitäisi juosta ympäri kaupunkia yrityksissä, olla Rewell-Centerissä ja otteluissa asialla.

"Mikään ei muutu."
user123

ViestiKirjoittaja Latukone » 27 Helmi 2010, 10:22

nollamaali kirjoitti:Olen samaa mieltä. Olen kysellyt mihin voin maksaa, mutta vastaus oli hämmästyttävän kylmä! Että toimistolta löytyy kaavake. Luulisi, että oltaisiin heti vaikkapa postissa lähettämässä kaavaketta.

Luulisi että kun kerran olet niin kovasti seuraa tukemassa huomattavalla lahjoituksellasi niin jaksaisit/viitsisit edes toimistolle vaivautua.
Latukone

ViestiKirjoittaja Å » 27 Helmi 2010, 12:05

Onkohan toimistolla jo luovutettu??
Siitä on yli kaksi viikkoa, kun kyselin, että koska ja miten "talkoisiin" voi osallistua, niin vastaus oli, että: "Lähipäivinä avautuu myös yksityisille henkilöille mahdollisuus osallistua keräykseen." Ei sielä taida enää ketään kiinnostaa. Lusikka heitetty nurkkaan?
Å

ViestiKirjoittaja EH » 03 Maalis 2010, 20:29

Eipä ole sitten sata lasissa -kampanja vieläkään kerinnyt siihen vaiheeseen, jotta saataisiin sitä tilinumeroa tarjolle. En tiedä mikä tässä maksaa, mutta vähän jo huolestuttaa kun katsoo tuonne tulostaululle.
Urheilullisesti avoimien sarjojen puolesta!
EH

ViestiKirjoittaja Niksi » 04 Maalis 2010, 04:10

EH kirjoitti:Eipä ole sitten sata lasissa -kampanja vieläkään kerinnyt siihen vaiheeseen, jotta saataisiin sitä tilinumeroa tarjolle. En tiedä mikä tässä maksaa, mutta vähän jo huolestuttaa kun katsoo tuonne tulostaululle.

Sain selvyyden tähän asiaan eli "Sata lasiin"-kampaja sai luvan olla pystyssä vain todella lyhyen aikaa.
Niksi

ViestiKirjoittaja ajar » 04 Maalis 2010, 09:11

Niksi kirjoitti:"Sata lasiin"-kampaja sai luvan olla pystyssä vain todella lyhyen aikaa.

No se selittääkin miksi pelaajat vetävät siellä puolivaloilla...
ajar

Edellinen

Paluu Keskustelut - Diskussion