sportin facebook-ryhmä

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

samaa mieltä?

kyllä
5
63%
ei
3
38%

Ääniä yhteensä : 8

sportin facebook-ryhmä

ViestiKirjoittaja Tero_22 » 05 Helmi 2011, 01:48

kukahan mahtaa olla siellä ylläpitäjä? moni kaveri on tällä hetkellä aika kypsänä kun ylläpitäjä kirjoittelee kännipäissään vähän väliä ties mitä"ylihyviä" päivityksiä.
Varmaan pikku sidukkapäissään ihan kivaa,mutta kuitenkin tämän ryhmän ylläpitäjä "edustaa" joukkuetta joka tunnetaan maanlaajuisesti. Voisi olettaa,että tämmöisen tehtävän vastaanottanut henkilö kykenee kirjoittamaan oikeaoppisesti(myös selvinpäin) sekä pitämään joko korkin,tai vaihtoehtoisesti netin kiinni kun näyttää siltä,ettei alkoholi ja netin käyttö yhtäaikaa oikein luonnistu.

edit: näköjään luuta lakaissut enimmät kirjoitukset sieltä pois
on meillä pitkä tie,mutta joka yö,silloin mun sydän lyö,se lyö sulle vain,sä oot mun ainoain!!
Tero_22

Re: sportin facebook-ryhmä

ViestiKirjoittaja kankkis » 05 Helmi 2011, 02:02

Täysin samaa mieltä. Kyseessä on kuitenkin rakastamamme seuran imago ja olisi hienoa jos nykymediassa niin suositussa Facebookissa Sportin sivu toimisi ammattimaisella tasolla, tai siitä vastaisi edes peruskoulun äidinkielentunneilla muutakin kuin nenää kaivanut henkilö. Seuran imago kärsii. Ei millään henkilökohtaisella pahalla tänään päivityksiä tehnyttä henkilöä kohtaan.

Ja jos tuohon vapaaehtoistasolla apua tarvitsee niin "fiksuja", Sportin etua tavoittelevia auttajia on varmasti. Olen yksi.
kankkis

ViestiKirjoittaja JTT » 05 Helmi 2011, 02:19

Mielellään seuraisin tätä ko. FB-ryhmää, mutta tällä hetkellä mielenkiinto nollassa näiden perjantai-illan kännistatuspäivitysten johdosta.
Samat miehet päivittelemään ryhmään uutisia ym., jotka sen tekevät virallisilla kotivivuillakin. Yhtään dissaamatta tätä huppelissa olevaa kirjoittajaa, aina saa olla kännissä!
Laitetaan kaikki punaselle!
JTT

ViestiKirjoittaja Tero_22 » 05 Helmi 2011, 02:49

JTT kirjoitti:Mielellään seuraisin tätä ko. FB-ryhmää, mutta tällä hetkellä mielenkiinto nollassa näiden perjantai-illan kännistatuspäivitysten johdosta.
Samat miehet päivittelemään ryhmään uutisia ym., jotka sen tekevät virallisilla kotivivuillakin. Yhtään dissaamatta tätä huppelissa olevaa kirjoittajaa, aina saa olla kännissä!

niinpä. pitäis olla nollatoleranssi kännissä kirjoittamisen suhteen. ja selvinpäin kirjoitellessa pahimmat kielioppivirheet olis ihan ok huomata ja karsia pois
on meillä pitkä tie,mutta joka yö,silloin mun sydän lyö,se lyö sulle vain,sä oot mun ainoain!!
Tero_22

ViestiKirjoittaja MammaVaasasta » 05 Helmi 2011, 14:01

No joo, jotenkin itse henk. kohtaisesti en ymmärrä tätä teidän polemiikkia kyseisestä asiasta. Tämä mies tai nainen joka tekee tuota hommaa ja viitsii päivästä toiseen pitää meidät fanit ajantasalla sportin asioista. Tuskin meistä kukaan jaksaisi jäähallille lähteä kyselemään miten joukkueella menee tai muuta sellaista asiaa.
Nostan hattua tälle/näille miehille ja/tai naisille, jotka viitsii aikansa uhrata siihen, että me fanit tiedämme asioita enemmän. Ja ihan huippu on tuo Törmäsen kommentti juttu mikä tulee facebookkii. Ja mitä eiliseen tulee, niin itselläni oli ainakin ihan hauskaa lukea niitä. :) ja tuskin meistä kukaan osaa lukea ja kirjoittaa täydellisesti.

Itse en ainakaan lopeta facebookin sport sivuston lukemista, tämä sivusto on jopa saanut minut lähtemään seuraamaa jo yhtä peliäkin. (sain lapsille hoitajan)

Kiitoksia Sportille ja päivittäjille. ps. Piti oikeen rekisteröidä tämän takia :)
MammaVaasasta

ViestiKirjoittaja MammaVaasasta » 05 Helmi 2011, 14:38

Ja ps. muuten, kun tuota otsikkoa katsoin, niin eikö lause aloiteta aina isolla kirjaimella? Eikä pienellä, niinkun on otsikko. :)
MammaVaasasta

ViestiKirjoittaja Drago82 » 06 Helmi 2011, 01:48

Ei todellakaan haittaa jos joku pikkusen pöhönässä päivittää sivuja.
Itse kumminkin olin hereillä ja luin kyseiset kommentit.
Olivat ainoastaan hauskasti kirjoitettu ja eivät sisältäneet mitään rumaa.
Se ketä tuommoset häirihtee niin voi kyllä katsoa peiliin ja tehä mitä tarve vaatii.
Kielipoliiseille haistatan pitkät!

ei pahemmin kiinnosta että onko sielä lauseesa joku hemmetin virhe ku tiiän et ottelua seuraan enkä mitää v..... p.....
Semmosta se elämä joskus on...
Drago82

Paluu Keskustelut - Diskussion