Tifokeräys

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Tifokeräys

ViestiKirjoittaja Ihmemies » 05 Maalis 2011, 13:41

Tifokeräyslippaita löytyy jälleen tänään pelissä eri myyntipisteistä ympäri hallia. Näihin lippaisiin pari euroa sujauttamalla tuet Ultras 06:n toimintaa ja varmistatte, että pystymme järjestämään myös tulevaisuudessa näyttäviä ja erilaisia tifoja. Kustannukset menevät aina meidän omista taskuista, joten arvostamme suuresti pientä taloudellista apua.

Kiitos!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Ihmemies

Re: Tifokeräys

ViestiKirjoittaja multakassi » 05 Maalis 2011, 13:57

Tifo oli hieno ja kannustus mahtavaa. Sellasta voi tukea.
Hyvä olisi, jos kuitenkin kertoisitte ihmisille mikä Ultras06 oikein on, kun lahjoituksia toivottu.
Tiedän, että olen vähemmistössä tässä asiassa, mutta mulle on tärkeetä mitä asiaa tuen (kokonaisuus).
multakassi

ViestiKirjoittaja Ihmemies » 05 Maalis 2011, 14:06

multakassi kirjoitti:Tifo oli hieno ja kannustus mahtavaa. Sellasta voi tukea.
Hyvä olisi, jos kuitenkin kertoisitte ihmisille mikä Ultras06 oikein on, kun lahjoituksia toivottu.

Toimintaperiaatteisiin voi tutustua vaikka Ultras 06:n sivuilla.

http://www.ultras06.com

multakassi kirjoitti:Tiedän, että olen vähemmistössä tässä asiassa, mutta mulle on tärkeetä mitä asiaa tuen (kokonaisuus).

Tänään lippaaseen rahaa sujauttamalla tuet nimenomaan tifotoimintaa. Rahat menevät ns. "tifokassaan", jolla hankimme materiaaleja tifoja varten.
Ihmemies

ViestiKirjoittaja vätys » 14 Maalis 2011, 22:57

Oliko tämä pommi -vai tifokeräys mikä hallilla pyöri?
"elämä on vain pieni osa jääkiekkoa"
vätys

ViestiKirjoittaja tommi » 15 Maalis 2011, 23:06

Keräys taisi olla dynamiittia varten. Mikkeli räjähtää!
tommi

ViestiKirjoittaja Ihmemies » 16 Maalis 2011, 01:33

vätys kirjoitti:Oliko tämä pommi -vai tifokeräys mikä hallilla pyöri?

Jos asia ei vielä edellisistä viesteistä auennut sinulle, niin voit tulla vaikka kysymään tästä asianomaisilta seuraavassa pelissä Mikkelissä.

Tifokeräyksellä saatiin kasaan pieni, mutta hyödyllinen summa. Kiitokset kaikille osallistuneille!
Ihmemies

Paluu Keskustelut - Diskussion