Uusi valmentaja kaudelle 2011-2012

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Re: Uusi valmentaja kaudelle 2011-2012

ViestiKirjoittaja spector » 03 Kesä 2011, 18:31

Kaikkien rakastama" YBER-MINÄ " eli Tamisetä palailee kehiin Ylen mukaan.
spector

ViestiKirjoittaja Fantasiideri » 03 Kesä 2011, 21:13

Laitetaan nyt pari ajatusta muutaman päivän sulattelun jälkeen meidän uudesta koutsista. Vaikka JA:lla muutamat nimimerkit ovatkin vetäneet suunnilleen ranteensa auki, niin itse suhtaudun valintaan varovaisen optimistisesti. Räsäsen statuksella liikkuva koutsi on suunnilleen parasta, mihin Sportilla on varaa. Kaiken maailman Summas-haihattelut nyt ovat aivan utopistisia. Vaikka joka paikassa vannotaankin tuon kiekkokontrollin nimeen ja Räsänenkin ilmeisesti haluaisi sellaista peluuttaa, niin silti toivon, ettei Vaasassa tulla näkemään mitään kookoo-tyylistä neppailua, vaan mielummin sellaista aggressiivista ja yritteliästä kiekkoa, johon viime kaudella saatiin tottua. Koska Sportin materiaali ei tule olemaan aivan sarjan priimaa, niin luultavasti tuolla kiekkokontrollilla karahdetaan kiville herkemmin kuin Dufva/Pikkarainen/Törmänen-tyyppisellä pelityylillä.

Summasummarum: Olen valmis antamaan Räsäselle sauman ja olen tyytyväinen, ettei nyt tässä vaiheessa luotettu mihinkään oman kylän poikaan. Katsellaan, mitä tuleman pitää. Kotietu täytyy olla tavoitteena runkosarjan osalta ja mitalipelit kevään osalta. Sikäli epäkiitollinen sauma Räsäsellä, että satunnaisesti Sportia seuraavat tulkitsevat viime kauden jäljiltä suunnilleen kaiken muun paitsi mestaruuden epäonnistumiseksi.
Fantasiideri

ViestiKirjoittaja BussiKUSKI » 04 Kesä 2011, 23:24

Viikolla olin poissa maisemista joten nytkun näin nimen niin jätän kommentoimatta laajemmin.
- arvon takatukka ei ole mitenkään vakuuttanut koskaa meikäläistä.(mutta todistakoon toisin, jos pystyy)
Sportille kuuluu iso kiitos siitä, että pärjään täällä.
– Petteri Lindbohm
BussiKUSKI

ViestiKirjoittaja Future » 13 Kesä 2011, 14:41

Kiitokset etusivun valmentajan haastattelusta, mukavaa oli saada hieman vihjeitä tulevasta kaiken hiljaisuuden jälkeen
ja sopivaa rauhoitusta kannattajien pitkälle odotukselle.

Sopimusuutisia tällä viikolla, joukkuetta rakennetaan tarkkaan harkiten, lopullisesti joukkue kasassa vasta 31.01,
talouspohjaa rakennetaan maltilla kuntoon, kärsivällisyyttä ja malttia korostetaan kannattajille.

Ei ollut tiedossa että kaikki jääkiekkoliiton valmentajakoulutukset on käytynä ja ammattivalmentajan tutkinto Vierumäeltä.
Vain 4% maailmankaikkeuden massasta on näkyvää.
Loput 96% on kateissa, niistä 74% pimeää energiaa, 22% pimeää ainetta.
Future

Edellinen

Paluu Keskustelut - Diskussion