Liigakarsinta Ilves - Sport

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Re: Liigakarsinta Ilves - Sport

ViestiKirjoittaja loner » 05 Huhti 2012, 20:26

Sir Cannon kirjoitti:niin joo, te kun ette tiedä kannattamisesta mitään, niin selvennän sulle hieman.
Huuto kuuluu pelaajille pukuhuonekäytävälle. Kiitimme sportin pelaajia kaudesta ja osoitimme tukemme, myös katkeran tappion jälkeen.
Lisäksi annoimme ilveksen "yläkulman" kannattajille aikaa vaappua hallilta ulos (järkkäreiden toive)

Ei mua tartte teititellä vaikka ikää onkin :)
Siälä D1:sen yläkulmilla minäkin olin ja teitä oli niin pieni sakki ettei olis edes mun takia tarvinnu ootella :D
loner

ViestiKirjoittaja Mailapoika » 05 Huhti 2012, 20:46

Onhan tää kiva seurata kuinka syvällisesti osa näistä ipan kannattajista purkaa turhautumistaan ja pettymystään omiensa suorituksiin koko kaudesta täällä vieläkin.

Taitaa olla ainut paikka missä ne voi edes luulla ettei niille naureta.

Meillä oli hyvä kausi ja nyt näyttää siltä että Sportin hallitus harkitsee virallisen nousutavoitteen asettamista. Se tietysti lisää paineita mutta niitä on ollu kokoaja sen jälkeen kun tamista päästiin.
Sitähän mehän tilattiin, sitähän te kysyitte. Mutta mitense on teillä ?
Mailapoika

ViestiKirjoittaja loner » 05 Huhti 2012, 22:17

Mailapoika kirjoitti:Onhan tää kiva seurata kuinka syvällisesti osa näistä ipan kannattajista purkaa turhautumistaan ja pettymystään omiensa suorituksiin koko kaudesta täällä vieläkin.

Taitaa olla ainut paikka missä ne voi edes luulla ettei niille naureta.

Meillä oli hyvä kausi ja nyt näyttää siltä että Sportin hallitus harkitsee virallisen nousutavoitteen asettamista. Se tietysti lisää paineita mutta niitä on ollu kokoaja sen jälkeen kun tamista päästiin.
Sitähän mehän tilattiin, sitähän te kysyitte. Mutta mitense on teillä ?

Voi jessus :DD
loner

ViestiKirjoittaja prefixcaz » 05 Huhti 2012, 23:14

Nyt on taas aika rauhoittua, eli joko takas
asialinjalle tai ketju menee lukkoon.
Hyvistä häviäjistä ei tule koskaan voittajia.
prefixcaz

ViestiKirjoittaja Hossa » 05 Huhti 2012, 23:17

IlvesTampere kirjoitti:Taisit itse unohtaa, ettei Ilves karsinut viime vuonna. Ne oli pussinokat, jotka koulutti teitä viime vuonna. Olepa hiukan tarkempi. Sitä edellisenä vuonna Jokipojat sai kyytiä Ilvekseltä, että silleen...

Niin? Eli jos on joka toinen vuosi vain karsinnoissa niin siinä ei ole mitään toistuvuutta ja kaikki on mennyt ihan hyvin? No jokainen asettaa rimansa itse. Hyvä tietää että jos Ilves karsii taas keväällä 2014, niin se on ihan vain sattumaa.
Hossa

ViestiKirjoittaja multakassi » 06 Huhti 2012, 10:01

Onko ylimielisyys ja muiden mollaaminen yleistä Ilves Fanien keskuudessa? Tai ylensä Tampereella.
Mulla ainakin tuli yllätyksenä toi ylimielisyys mikä huokui Hakametsän hallissa ja aika monessa katsojassa. En käsitä sitä.

Jep, Sport hävis sarjan eikä noussut. So what? Ei se ehkä ollut täällä pohjanmaalla nyt kuitenkaan maailmanloppu, koska tulee uusia kausia ja uusia mahdollisuuksia.
multakassi

ViestiKirjoittaja Katujyrä » 06 Huhti 2012, 12:59

multakassi kirjoitti:Onko ylimielisyys ja muiden mollaaminen yleistä Ilves Fanien keskuudessa? Tai ylensä Tampereella.
Mulla ainakin tuli yllätyksenä toi ylimielisyys mikä huokui Hakametsän hallissa ja aika monessa katsojassa. En käsitä sitä.

Kuten olen maininnut jo muutamaan otteeseen, luulen että teidän oman porukan käytöksellä on ollut aikamoinen vaikutus teihin suhtautumiseen. Jatkoaikaa lukee yllättävän moni tavallinen rivitaaplaaja seuran ympärillä olevasta orkesterista puhumattakaan. Niin pitkään kun teidän oma mesominen on tuota luokkaa on turha osoitella sormella muita. Voin itse sanoa että teidän kehuttu katsomo kulttuuri on myös selvästi kaikkien provokatiivisinta ja aiheuttaa ihailun lisäksi aikamoista antipatiaakin.

Itsestäni ainakin varmasti huokuu vittuuntuneisuus osaa teistä kohtaan kun kuuntelee ärsytyksen kliimaksina 'te voitte lähtee' jauhamista keskisormien kera.

Ihan turha jeesustella Ilveksen faneista niin pitkään kun oma pesä on yhtä paskainen. Olen kyllä samaa mieltä että yllätyin itsekin joiden Ilveksen fanien lapsellisesta paukuttelusta. Sitä se teettää kun on pötkö housussa.

Itse olen mestisjoukkueen kannattaja. Se näistä karkeloista mun puolesta.
Katujyrä

ViestiKirjoittaja Katujyrä » 06 Huhti 2012, 13:00

Katujyrä kirjoitti:
multakassi kirjoitti:Onko ylimielisyys ja muiden mollaaminen yleistä Ilves Fanien keskuudessa? Tai ylensä Tampereella.

Kuten olen maininnut jo muutamaan otteeseen, luulen että teidän oman porukan käytöksellä on ollut aikamoinen vaikutus teihin suhtautumiseen. Jatkoaikaa lukee yllättävän moni tavallinen rivitaaplaaja seuran ympärillä olevasta orkesterista puhumattakaan. Niin pitkään kun teidän oma mesominen on tuota luokkaa on turha osoitella sormella muita. Voin itse sanoa että teidän kehuttu katsomo kulttuuri on myös selvästi kaikkien provokatiivisinta ja aiheuttaa ihailun lisäksi aikamoista antipatiaakin.

Itsestäni ainakin varmasti huokuu vittuuntuneisuus osaa teistä kohtaan kun kuuntelee koko erän ärsytyksen kliimaksina 'te voitte lähtee' jauhamista keskisormien kera.

Ihan turha jeesustella Ilveksen faneista niin pitkään kun oma pesä on yhtä paskainen. Olen kyllä samaa mieltä että yllätyin itsekin joiden Ilveksen fanien lapsellisesta paukuttelusta. Sitä se teettää kun on pötkö housussa.

Itse olen mestisjoukkueen kannattaja. Se näistä karkeloista mun puolesta.
Katujyrä

ViestiKirjoittaja BussiKUSKI » 06 Huhti 2012, 13:39

Te voitte siis lähtee.. Leikkiin sinne omalle hiekkalaatikolle.
- taputelkaa sitä ämpäriä ja toivokaa ettei vaan taas tulis sitä normikakkua..

Admin sulje jo tää ketju muuten nää 50:t roikkuu täälä vielä juhannuksena.
Hokees en se ollu mää kun se olit sää vai olikose nyt kuitenkin toi.

Katsotaan sitten 2013 maaliskuus onko kumpikaan onnistunu.
Sportille kuuluu iso kiitos siitä, että pärjään täällä.
– Petteri Lindbohm
BussiKUSKI

ViestiKirjoittaja Ilveksenmiäs » 08 Huhti 2012, 23:52

Vai ollaan me Ilvesfanit ylimielisiä..
Itse te puhutte aina siitä, miten teille kuuluu sitä sun tätä.. Teille kuuluu Liigapaikka ja ilmeisesti kuvitelmissanne myös ikuinen kiintiöpaikka päästä yrittämään sinne joka kevät.
Entä jos Sport ei pääse karsimaan enää koskaan ?
Tami nostaa TuTon Liigaan, jonka jälkeen KooKoo yrittää nousua pariin otteeseen..tasoerot todetaan niin suuriksi, että koko p..ka ihan aikuisten oikeasti suljetaan. Sportilta katoaa mielenkiinto ja loputkin tukijat, edessä on Suomi-sarja.
On turhaa kirjoitella " Ruotsissa niin ja Ruotsissa näin ", me ei olla Ruotsissa ja Allsvenskanin taso on huikea verrattuna johonkin Mestikseen, jossa kaikenMaailman Heinolan Peliitat palloilee. Allsvenskanin taso on lähempänä Sm-liigaa, kuin Mestistä.
Onnittelut silti Mestiksen mestaruudesta ja siitä, että otitte yhden voiton surkeasta Ilveksestä.
Onko muuten totta, että Sport ei ole koskaan voittanut yhtään karsintaottelua kotonaan..siis siellä niin huisin pelottavassa helvetissä ?
Ilveksenmiäs

ViestiKirjoittaja Bucket » 09 Huhti 2012, 12:04

Ilveksenmiäs kirjoitti:Vai ollaan me Ilvesfanit ylimielisiä..
Itse te puhutte aina siitä, miten teille kuuluu sitä sun tätä.. Teille kuuluu Liigapaikka ja ilmeisesti kuvitelmissanne myös ikuinen kiintiöpaikka päästä yrittämään sinne joka kevät.
Tami nostaa TuTon Liigaan, jonka jälkeen KooKoo yrittää nousua pariin otteeseen..tasoerot todetaan niin suuriksi, että koko p..ka ihan aikuisten oikeasti suljetaan. Sportilta katoaa mielenkiinto ja loputkin tukijat, edessä on Suomi-sarja.
On turhaa kirjoitella " Ruotsissa niin ja Ruotsissa näin ", me ei olla Ruotsissa ja Allsvenskanin taso on huikea verrattuna johonkin Mestikseen, jossa kaikenMaailman Heinolan Peliitat palloilee. Allsvenskanin taso on lähempänä Sm-liigaa, kuin Mestistä.
Onnittelut silti Mestiksen mestaruudesta ja siitä, että otitte yhden voiton surkeasta Ilveksestä.
Onko muuten totta, että Sport ei ole koskaan voittanut yhtään karsintaottelua kotonaan..siis siellä niin huisin pelottavassa helvetissä ?

Sport voitti yks ottelu kotona Ässien vastaan, jatkoajalla.

Jos en muistan väärin se oli Jämsä joka teki se maali :)

Ja olet oikeassa että Allsvenskan on kovempi sarja kun mestis.
Bucket

ViestiKirjoittaja multakassi » 10 Huhti 2012, 15:54

Sport on jokaisen karsintaoikeuden voittanut pelaamalla, eikä mitään kabinettipaikkaa ole ollut tarjolla.

Joka vuosi on jollain mahdollisuus karsia Liigaan ja sinne pääsee voittamalla Mestiksen. Se on tietysti jokaisen Mestisjoukkueen tavoite.

Jos ja jos. Jossittelu on turhaa.
multakassi

ViestiKirjoittaja Ilveksenmiäs » 11 Huhti 2012, 14:25

Yhtälailla jossittelua on esim. otsikko " Liigapaikka lykkääntyi vuodella ". Ikään kuin jossain olisi jo päätetty, että Sport on edes karsimassa keväällä 2013.
Eikös suurta jossittelua ole kaikki, joka liittyy tulevaisuuteen.. Sportilla esim. on käsittääkseni kaksi pelaajasopimusta tällä hetkellä..kumpikaan heistä ei mahtunut kokoonpanoon ratkaisupeleissä tällä kaudella.
Itse te jossittelette mahdollisella menestyksellä jos se ja se jää, ja jos se ja se tulee...
Minä nyt vaan jossittelin toiseen suuntaan, entä jos ei. Ilvesfanina on tottunut olemaan pessimisti ;)
Ilveksenmiäs

ViestiKirjoittaja sähköjänis » 11 Huhti 2012, 18:38

Ilveksenmiäs kirjoitti:Yhtälailla jossittelua

Jossitelua on vain se, että onko Ilvestä ensi keväänä olemassa vai onko Ilves liigan jumbo. Vain kaksi vaihtoehtoa.
sähköjänis

ViestiKirjoittaja Barnshaker » 11 Huhti 2012, 20:31

Ilveksenmiäs kirjoitti:Vai ollaan me Ilvesfanit ylimielisiä..

Tai sitten yhtä sekaisin kuin Ilves organisaationa. Punikki mikä punikki.
Barnshaker

ViestiKirjoittaja Ilveksenmiäs » 11 Huhti 2012, 21:11

Me voidaan sopia näin, että Ilves tekee konkurssin, on jumbo ja aivan *sensuroitu*..
Jos se toimii terapiana teille katkerille Sporttilaisille. Sportin omaa asemaa Suomen kiekkokartalla se ei juurikaan paranna. Ei varsinkaan niin kauan, kuin Sportista ei ole edes haastamaan kunnolla Liigan heittopussia ja aivan sekaisin olevaa organisaatiota.
Tami tekee Turussa sellaista duunia, että todennäköinen seuraava Liigajoukkue on TuTo, eikä mikään uusi ilmestys korkeimmalla tasolla..on voittanut mm. kaksi Sm-pronssia aikoinaan.
Mitäs jos katkeroitte välillä vaikka siihen suuntaan...
Ilveksenmiäs

ViestiKirjoittaja v70 » 11 Huhti 2012, 21:36

Ilveksenmiäs kirjoitti:Me voidaan sopia näin, että Ilves tekee konkurssin, on jumbo ja aivan *sensuroitu*..
Jos se toimii terapiana teille katkerille Sporttilaisille. Sportin omaa asemaa Suomen kiekkokartalla se ei juurikaan paranna. Ei varsinkaan niin kauan, kuin Sportista ei ole edes haastamaan kunnolla Liigan heittopussia ja aivan sekaisin olevaa organisaatiota.
Tami tekee Turussa sellaista duunia, että todennäköinen seuraava Liigajoukkue on TuTo, eikä mikään uusi ilmestys korkeimmalla tasolla..on voittanut mm. kaksi Sm-pronssia aikoinaan.
Mitäs jos katkeroitte välillä vaikka siihen suuntaan...

Mitä jos sää katkeroituisit sinne piippuhyllylles spekuloimaan mennyttä ilves kautta?

Sportissa on kerran haettu liigapaikkaa ja se oli Ässiä vastaan,nämä kaksi kertaa on vain ollut palkinto Mestiksen voitosta..
v70

ViestiKirjoittaja Taklaus » 11 Huhti 2012, 23:47

Kuulehan Ilveksenmiäs.Tami jos saa hetken hääriä Tutossa niin
TuTo on kanttu vei.
Taklaus

ViestiKirjoittaja Ilveksenmiäs » 12 Huhti 2012, 10:55

Sitähän minäkin olen miettinyt, kun olen kuunnellut ja lukenut vaasalaisten juttuja ennen karsintapelejä, että ei oikein tosissaan edes yritetty nousua..:D
Joo..menen tästä rypemään Ilveksen ahdinkossa..aurinkoista kevättä Vaasaan !
Ilveksenmiäs

ViestiKirjoittaja BussiKUSKI » 12 Huhti 2012, 16:16

Jiihaaa :-)

- sori 1-lineri
Sportille kuuluu iso kiitos siitä, että pärjään täällä.
– Petteri Lindbohm
BussiKUSKI

ViestiKirjoittaja multakassi » 13 Huhti 2012, 12:29

Sitähän minäkin olen miettinyt, kun olen kuunnellut ja lukenut vaasalaisten juttuja ennen karsintapelejä, että ei oikein tosissaan edes yritetty nousua..:D

No näinhän se tilanen on ollut viimeisenä kahtena vuotena. Sportin talous oli Tamin jäljiltä niin pahassa kunnossa, että vain avokätiset omistajat piti puljun pystyssä.
Tämän kahden vuoden aikana on pistetty siis taloutta kuntoon. Joukkue on halventunut merkittävästi, eikä liiganousua ole missään vaiheessa rummutettu. Se on toki ollut puheissa, mutta sitä ei ole ensisijaisesti lähdetty tavoittelemaan. Nämä kaksi vuotta ovat olleet taloudellisesti lottovoittoja ja tämän johdosti tuo liigaprojekti varmasti saa paremman pohjan jo ensi vuodelle.

Eli satsauksia ei ole tehty liiganousua ajatellen. Tottakai siellä karsinnoissa täysin rinnoin nousua tavoiteltiin, mutta ei se ollut kauden päätavoite varmastikkaan. Tai no ehkä tavoite oli mestiksen mestaruus ja karsintapelit.

Mun kanta on edelleen se, että Vaasasta ei kannata nousua haaveille jollei meillä ole liigaan sopivaa hallia. Nyt kaupungin ja kuntayhtymän pitää asialle pistää vauhtia.
multakassi

ViestiKirjoittaja -06- » 15 Huhti 2012, 08:06

Ilveksenmiäs kirjoitti:Sitähän minäkin olen miettinyt, kun olen kuunnellut ja lukenut vaasalaisten juttuja ennen karsintapelejä, että ei oikein tosissaan edes yritetty nousua..:D

300K budjetilla ei kyllä hirveän totisella naamalla oo kukaan liigaan pyrkimässä...
-Punavalkoiset,Vaasan ylpeydet, ollaan hokkisportti Vaasasta-
-06-

Edellinen

Paluu Keskustelut - Diskussion