Musiikki ottelutapahtumassa.

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Re: Musiikki ottelutapahtumassa.

ViestiKirjoittaja spector » 19 Loka 2018, 17:17

Snickerbo` Vaahteramäen Eemelistä....se passais ihan hyvin jäähyboxin lauluksi.
spector

ViestiKirjoittaja Rehtori » 16 Marras 2018, 23:34

Voisiko hallin DJ laittaa musiikin soimaan ja mahdollisimman kovaa aina kun Sportin fanipääty alkaa laulamaan tai huutamaan näitä *sensuroitu* runkkari tai Kouvola on *sensuroitu* junttila veisuja? Jäisi ainakin osalta hallin lapsista kuulematta nämä "aikuisten" ihmisten idioottihuudot.

Kiitos jo etukäteen
Rehtori

ViestiKirjoittaja Outpost » 17 Marras 2018, 23:58

Rehtori kirjoitti:Voisiko hallin DJ laittaa musiikin soimaan ja mahdollisimman kovaa aina kun Sportin fanipääty alkaa laulamaan tai huutamaan näitä *sensuroitu* runkkari tai Kouvola on *sensuroitu* junttila veisuja? Jäisi ainakin osalta hallin lapsista kuulematta nämä "aikuisten" ihmisten idioottihuudot.

Kiitos jo etukäteen

Sori rexi! Kun mä olin kasarin alussa kersa niin seisomakatsomossa oli ihan sama kielenkäyttö. Minä itse nuorena poikana pidin siitä, ja muistelen sitä kiroilua hymyssäsuin. Olin joku 10 vuotta tai alle. Tunteet...
Outpost

ViestiKirjoittaja Rehtori » 18 Marras 2018, 02:14

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Tiedän valitettavan monta perhettä jotka eivät tuo lapsiaan (tulevia Sportin kannattajia) matseihin juuri tuon oksettavan kielenkäytön takia. Sä voit kotona huutaa/laulaa lapsillesi runkkarilauluja mutta älä yleisellä paikalla.
Rehtori

ViestiKirjoittaja Katsomokoutsi » 18 Marras 2018, 12:18

Rehtori kirjoitti:Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Tiedän valitettavan monta perhettä jotka eivät tuo lapsiaan (tulevia Sportin kannattajia) matseihin juuri tuon oksettavan kielenkäytön takia. Sä voit kotona huutaa/laulaa lapsillesi runkkarilauluja mutta älä yleisellä paikalla.

Mjoo, vähä samalle linjalle mä meen tässä. Ok, olen huomattavan paljo vanhempi, kun mitä suurin osa porukasta joka näitä huutoja tekee. Eilenkin huuto "Kouvola on vi**n junttila" huuto oli mielestäni ihan turha. Tuo nyt ei tehny muuta ku, ainaki omissa silmissä niistä jotka tuota huuteli ihan spedejä. Tässä ei tietenkään voi yleistää, ei tuossa koko pääty huuda.. Miten tuokin palveli/tsemppas joukkuetta?
Muutoin taas ihan hemmetin hienosti vedetty. Jopa muissa katsomoissa näkyi hieman liikehdintää kun kädet hakkas yhteen.

Näistä huudoista ei koskaan varmaan päästä, kuitenki toivois että nämäkin nuoret aikuiset ymmärtäis paremmin. Tuskin he tuolla kaupungillakaan menis huutelemaan noin. Miks sit hallilla?
Katsomokoutsi

ViestiKirjoittaja sporaukko » 21 Joulu 2018, 03:36

Katsomokoutsi kirjoitti:
Rehtori kirjoitti:Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Tiedän valitettavan monta perhettä jotka eivät tuo lapsiaan (tulevia Sportin kannattajia) matseihin juuri tuon oksettavan kielenkäytön takia. Sä voit kotona huutaa/laulaa lapsillesi runkkarilauluja mutta älä yleisellä paikalla.

Mjoo, vähä samalle linjalle mä meen tässä. Ok, olen huomattavan paljo vanhempi, kun mitä suurin osa porukasta joka näitä huutoja tekee. Eilenkin huuto "Kouvola on vi**n junttila" huuto oli mielestäni ihan turha. Tuo nyt ei tehny muuta ku, ainaki omissa silmissä niistä jotka tuota huuteli ihan spedejä. Tässä ei tietenkään voi yleistää, ei tuossa koko pääty huuda.. Miten tuokin palveli/tsemppas joukkuetta?
Muutoin taas ihan hemmetin hienosti vedetty. Jopa muissa katsomoissa näkyi hieman liikehdintää kun kädet hakkas yhteen.

Näistä huudoista ei koskaan varmaan päästä, kuitenki toivois että nämäkin nuoret aikuiset ymmärtäis paremmin. Tuskin he tuolla kaupungillakaan menis huutelemaan noin. Miks sit hallilla?

Kyllä nuo junttila huudot aiheuttaa aika kovaa myötähäpeää varsinkin kun niitä huudellaan huomattavasti isommille joukkueille..
Ettei aihe eksy niin westernin tunnelmaan tää ois kova johonkin kohtaan.
https://www.youtube.com/watch?v=AFa1-kciCb4
sporaukko

ViestiKirjoittaja pekki » 27 Loka 2019, 21:37

Sisaantulo biisiksi vois muuttaa matti ja tepon ma joka paiva toita teen
pekki

Edellinen

Paluu Keskustelut - Diskussion