Tomek Valtonen / valmennus yleisesti.

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Tomek Valtonen / valmennus yleisesti.

ViestiKirjoittaja Outpost » 22 Marras 2014, 19:50

Katselin pitkästä aikaa jatkoajan keskusteluja, ja siellä oli jopa Tomekille kenkää ketju. No ei tosiaankaan! Mielestäni mies on aivan helmi valmentajana, ja miksei ollut pelaajanakin. Siis juuri hänenlaisiaan tulisieluja liiga kaipaa käskyttämään. En ole yhtäkään negatiivistä kommenttia lukenut pelaajien kommenteissa, missään. Uskoisin että joku olisi valittanut, jos jotain olisi vastaan. Toisaalta itselle on hiukan epäselvää kuinka vastuut ym. asiat hoituu valmennuksessa. Itse hurrasin aikoinaan kun Tomek julkistettiin, moni ei, mutta nämä epäilijä ystäväni ovat vaienneet, ja jopa hyväksyneet hänet iloiten. Mitä mietteitä tämä mietintämyssyosasto palstalaisissa saa pintaan?
Outpost

Re: Tomek Valtonen / valmennus yleisesti.

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 23 Marras 2014, 12:18

Mä olen tyytyväinen että Tomek on Sportin koutsina. En jaksaiisi tsiigata mitään kyttäilylätkää. Toivon jatkosakin että mun Sport karvaa, raastaa, riistää, taklaa ja pitää vauhtia yllä. Sellaisestä lätkästä meitsi diggaa. Kaikki ovat voineet nähdä myös pelin kehittymisen kauden aikana. Vaasassa rakennetaan nyt jotain paljon suurempaa kuin yhden kauden menestystä.
Stadistakin päin tuulee vielä punavalkoinen puhuri....
SPORTTIKOTKA

ViestiKirjoittaja Fedorov » 27 Tammi 2015, 22:03

Nyt alkaa kärsivällisyys loppumaan ja luulen etten ole ainut. Tomek, sanoit että päivän parhaat pelaa, silti illasta toiseen pakit Valkonen ja Gröndahl on siellä aiheuttamassa tappioita, tänäänkin poikien peli oli jotain sellaista millä ei voi ansaita paikkaa Liigajoukkueessa.
Uitto heittämällä parempi vaikka pelaamattomuus näkyy.
10.03.2018
Fedorov

ViestiKirjoittaja Katsomokoutsi » 27 Tammi 2015, 22:21

Fedorov kirjoitti:Nyt alkaa kärsivällisyys loppumaan ja luulen etten ole ainut. Tomek, sanoit että päivän parhaat pelaa, silti illasta toiseen pakit Valkonen ja Gröndahl on siellä aiheuttamassa tappioita, tänäänkin poikien peli oli jotain sellaista millä ei voi ansaita paikkaa Liigajoukkueessa.

Kysymys kuuluu että kenet se olis sinne sit laittanu jos nuo kaksi oltaisiin sieltä vaihdettu. Väkelä ainut pakki joka olisi voinut pelata. Malkamäki loukkaantuneena ja Brennan poissa koska jotain vaivaa? Vai oliko 10 täynnä? Summa sumarum, tyhjästä on paha nyhjästä...
Katsomokoutsi

ViestiKirjoittaja Outpost » 27 Tammi 2015, 22:21

Fedorov kirjoitti:Nyt alkaa kärsivällisyys loppumaan ja luulen etten ole ainut. Tomek, sanoit että päivän parhaat pelaa, silti illasta toiseen pakit Valkonen ja Gröndahl on siellä aiheuttamassa tappioita, tänäänkin poikien peli oli jotain sellaista millä ei voi ansaita paikkaa Liigajoukkueessa.

No olen kyllä samaa mieltä, varsinkin Gröndahlin peli oli taas luokatonta. Valkonen oli kyllä näistä taas parempi. Silti kyllä se Manninenkin pari pahaa virhettä teki. Tosiaan Uitto oli huomattavasti parempi kuin nämä 2 edellämainittua. Antille enemmän aikaa kiitos!

Ps. Oliko se Malkan kausi nyt sit ohi varmasti?
Outpost

ViestiKirjoittaja Fedorov » 27 Tammi 2015, 22:36

Katsomokoutsi kirjoitti:

Kysymys kuuluu että kenet se olis sinne sit laittanu jos nuo kaksi oltaisiin sieltä vaihdettu. Väkelä ainut pakki joka olisi voinut pelata. Malkamäki loukkaantuneena ja Brennan poissa koska jotain vaivaa? Vai oliko 10 täynnä? Summa sumarum, tyhjästä on paha nyhjästä...

Väkelä, Salo...
Brennanilla kympit täynnä.
En tarkoittanut pelkästään tätä iltaa, pidemmän aikaa ihmetelly tätä että hyökkääjiä tulee ja menee ovista ja ikkunoista mutta ei pakkeja vahingossakaan.
10.03.2018
Fedorov

ViestiKirjoittaja Outpost » 30 Tammi 2015, 23:41

On hienoa että meillä on arvostettu valmennustiimi, joka nauttii niin pelaajien kuin fanienkin luottamusta! Jatkoajalla kun luki tepsin valmennusta koskevia kommentteja, olen tyytyväinen että täällä ei parjata valmentajia tuollalailla. Silti Elomon paikka olisi Turussa ollut paras täyttää Pikkaraisella. Onneksi ovat hölmöjä ;)
Outpost

ViestiKirjoittaja Outpost » 31 Tammi 2015, 22:14

Marinaa ja kitinää sai kuulla taas tänään, kun ei hevostoimiston uutiset toteutuneet. Silti erittäin hieno uutinen oli että Tomek jatkaa meillä hyvän tovin!!! Virmasen lupauksiin ensi kauden vahvistumiseta on ainakin mulla kova luotto. En usko että Matti jauhaa jaskaa huvikseen, vailla totuudenperää. Väkisinkin katseeni suuntautuu enskateen, vaikka näin ei saisi olla. Kyllä meitä pidetään jännityksessä, ilmeisesti loppuun asti. Silti uskon että jätkät taistelee loppuun asti. Jossei jatkopahvia Sporttiin liukene, niin hyvällä pelillä aivan varmasti portit on auki tepsiin, kookooseen ja pelsuihin ainakin. Mikä hienointa meillä on valmentaja jolle kelpaa vain paras hinta/laatu suhteessa. Eli mitkään Patrik Moisiot ei meille kelpaa ;)
Outpost

ViestiKirjoittaja Kajtsu » 03 Loka 2015, 18:25

Tomekin valmentajanura on lyhyt, mutta pelaajaura pitkä. Pelaajana pelasi sellaisena neloskentän ryminämiehenä. Tuskin elämässään ikinä päässyt yv:tä pelaamaan, jos nyt ei sattumoisiltaan ollut joskus lihamuuriksi laitettu maskiin.

Tästä voisi miettiä, mitä hän voi tuoda Sportin yv:lle ja mitä on tähän asti tuonut. Yv on täyttä kuraa ja jos yv:n jälkeiset sekunnit lasketaan samaan yv pelaamiseen, niin on yv:n aikana syntynyt 1 maali ja todella monta mennyt omiin. Av myös ihan luokatonta.

Pelikirja noudattaa Tomekin elämänkirjaa ja omaa pelityyliä, eli fyysisyys ja taistelu edellä mennään.

Nyt kyllä tarvitaan ainakin yksi valmentaja, joka tietäisi edes jotain erikoistilannepelaamisesta...
Kajtsu

ViestiKirjoittaja jaaza » 01 Marras 2015, 22:59

Tomekille tänään tehot 2+1 ja puolituntia peliaikaa Kiteen Jääsusien sarjapelissä.
Eiköhän äijä hyppää laatikkoon Ilvestä vastaan seuraavaksi.
Lisenssimaksukin maksettu ;D

http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/uutis ... sa/5532988

Linkki MTV:n uutiseen
jaaza

ViestiKirjoittaja Outpost » 14 Marras 2015, 22:23

Oli taas Tomekin pelikirja aivan mahtava. Mä osasin lu
kea sen, mutta onneksi Rocky ei ;P Siis mä haluan nähdä Tomen meillä seuraavat 5 vuotta velhona. Jätkä taikoo nobodyista staroja. No ylimielisten liigapappien mielestä Tome oli surkea jätkä, mutta alusta asti olen uskonut tekemisiin. Tottakai muutkin valmennuksessa on ansainnut pojot.
Outpost

ViestiKirjoittaja morooni » 01 Joulu 2015, 16:16

Itseä on hämännyt Tomekin tyyli yleensä tiukan tappion jälkeen kehua joukkuetta:

Hyvin taisteltiin, kauden paras erä ja paikkoja riitti tms.

Itse en valmennuksesta tiedä mitään mutta tästä tulee kuva että tyydytään siihen kun pelataan se yksi erä tasokkaasti pisteiden menetyksestä huolimatta.

Onko muut pistänyt merkille samaa ja mitä mieltä?
morooni

ViestiKirjoittaja muuttohaukka » 02 Joulu 2015, 10:44

morooni kirjoitti:Itseä on hämännyt Tomekin tyyli yleensä tiukan tappion jälkeen kehua joukkuetta:

Hyvin taisteltiin, kauden paras erä ja paikkoja riitti tms.

Itse en valmennuksesta tiedä mitään mutta tästä tulee kuva että tyydytään siihen kun pelataan se yksi erä tasokkaasti pisteiden menetyksestä huolimatta.

Onko muut pistänyt merkille samaa ja mitä mieltä?

Sanomattakin selvää ettei kukaan kilpaurheiluun sekaantunut ole tyytyväinen hävityn ottelun jälkeen, koskaan. Aikoinaan, Jokerikevään jälkeen Tomek teki sen emämunauksen, että haukkui pelaajat pystyyn toimittajien edessä. Tämän on mielestäni merkki valmentajan heikkoudesta. Sportissa Tomek on antanut palautteen pelaajille kasvotusten sen sijan, että alkaisi ruoskimaan median edessä. Ilmeisesti siis oppi tuosta Jokeri-fiaskosta jotakin. Arvostan.
"Olen ollut tähän saakka hiljaa, mutta jossain se raja menee ja se raja ylitettiin tänään" - Tomek
muuttohaukka

ViestiKirjoittaja Outpost » 05 Joulu 2015, 23:09

No niin nyt tuolla Jatkiksen laudalla siis toivotellaan Tomekille hyvää jatkoa. Siis mitä? Mies on valmentaja ei UTJ! Hän ei ole vastuussa budejetista, eikä niiden raameissa tehtävistä hankinnoista. Tomek on tehnyt pelaajamateriaaliin nähden oikein hyvää työtä. Asenne ei ole ylimielinen vaan rento. Siis nyt juuri sitä rentoutta täytyykin löytyä. Yksi arvostamistani valmentajista on Tuomas Tuokkola. Hänellä alkaa näkyä masentumista ja epätoivoa enkä ihmettele. Siis Tuokkola on meille oiva valmentaja jos Tomek jostain syystä jää sivuun, mutta ei hän ole syyllinen näihin tappioihin. Onhan siellä vastuita jaettu muillekkin.

Ps. Tuokkola on Pohjanmaan miehiä, jos joku ei tiennyt ;)

Ps 2. Nythän me nähtiin tulistunut Tomek pressissä joka on hyvä. Jotenkin mulla ja Tomekilla menee noi fiilikset yhteen. Nyt uskon että joukkue vakavoituu ja pohtii miten tästä edetään. Noi virheet pitää saada karsittua ja rauhallisuutta paikoissa niin kyllä se siitä kääntyy. Yleensäkin kiekko haltuun ja hallitaan sitä peliä sitäkautta. Hyvin jätkät taas "miekaili" tepsukan riekaleiksi, mutta ne virheet ne virheet. Noi Spinat ym. kovat jäbät rankasee välittömästi.
Outpost

ViestiKirjoittaja Nhl » 06 Joulu 2015, 01:45

Itse en osaa sanoa kuinka paljon pelaajien hankinnassa on tomekin käsialaa.Mutta kun katsoo näitä tasapaksuja "pörrääjiä"mitä tossa joukkueessa on niin en ihmettele tätä menoa.itse osoittaisin syyttävää sormea ensin JÄMSÄÄN ja VIRMASTA päin, jotka ovat vastuussa pelaaja hankinnoista.Jos itse saisin päättää antaisin herroille päivän aikaa tyhjätä pöytää ja etsiä muita hommia.
Nhl

ViestiKirjoittaja Outpost » 06 Joulu 2015, 01:51

Nhl kirjoitti:Itse en osaa sanoa kuinka paljon pelaajien hankinnassa on tomekin käsialaa.Mutta kun katsoo näitä tasapaksuja "pörrääjiä"mitä tossa joukkueessa on niin en ihmettele tätä menoa.itse osoittaisin syyttävää sormea ensin JÄMSÄÄN ja VIRMASTA päin, jotka ovat vastuussa pelaaja hankinnoista.Jos itse saisin päättää antaisin herroille päivän aikaa tyhjätä pöytää ja etsiä muita hommia.

Itse olen maltillisempi. Antaisin kavereille vielä yhden mahdollisuuden hommata se Spina meille. Spilar ei ole Spina vaikka alku kuulostaakin samalle :) Onhan kaverit pienellä budjetilla hommanneet Tallbergit ja Kivirannat meille. Silti näkeehän se sokeakin ettei tolla rosterilla ole takeita mennä varmasti eteenpäin varmasti. tarkoitan pleikkareita. Anarkiaa on hyvin tolla porukalla. kaikki on hienoja miehiä kuitenkin.
Outpost

ViestiKirjoittaja Nhl » 06 Joulu 2015, 01:58

Mielestäni jämsä on jo näyttänyt kyntensä,elikkä ei pysty samaan kun kilpailijat joilla on aika sama budjetti.korvataan kärkihankintaa esim Spiralilla vai mikä se olikaan ja se sitten Luceniuksella ja tämä Blomkvistillä joka ei ole mikään snaipperi joka ratkoo pelejä.Voiko enemmän munia?Ja on niitä muitakin esimerkkejä,en vaan jaksa mitään romania kirjoittaa.
Nhl

ViestiKirjoittaja SportSyrän » 09 Joulu 2015, 04:13

Nhl kirjoitti:Mielestäni jämsä on jo näyttänyt kyntensä,elikkä ei pysty samaan kun kilpailijat joilla on aika sama budjetti.korvataan kärkihankintaa esim Spiralilla vai mikä se olikaan ja se sitten Luceniuksella ja tämä Blomkvistillä joka ei ole mikään snaipperi joka ratkoo pelejä.Voiko enemmän munia?Ja on niitä muitakin esimerkkejä,en vaan jaksa mitään romania kirjoittaa.

Olen aivan samaa mieltä, Jämsällä ei ole kokemusta näin isoista karkeloista ja toivoisin että miehelle etsittäisiin paikkaaja. Rakkauteni sporttiin ei tule ikinä muuttumaan, siksi haluan parasta joukkueelle samanlailla kuin lapselleni.
SportSyrän

ViestiKirjoittaja Jonnemar » 09 Joulu 2015, 15:35

SportSyrän kirjoitti:
Nhl kirjoitti:Mielestäni jämsä on jo näyttänyt kyntensä,elikkä ei pysty samaan kun kilpailijat joilla on aika sama budjetti.korvataan kärkihankintaa esim Spiralilla vai mikä se olikaan ja se sitten Luceniuksella ja tämä Blomkvistillä joka ei ole mikään snaipperi joka ratkoo pelejä.Voiko enemmän munia?Ja on niitä muitakin esimerkkejä,en vaan jaksa mitään romania kirjoittaa.

Olen aivan samaa mieltä, Jämsällä ei ole kokemusta näin isoista karkeloista ja toivoisin että miehelle etsittäisiin paikkaaja. Rakkauteni sporttiin ei tule ikinä muuttumaan, siksi haluan parasta joukkueelle samanlailla kuin lapselleni.

Samaa mieltä. Jämsälle ja Virmaselle potkut jos miettii tätä kaarta: Gavrus -> Spilar -> Lucenius -> Männikkö -> Blomqvist
Eli MM-tason pelaaja korvataan sitten mestis-tason pelaajalla. Ja tähän jälkeen pari kirosanaa...
Jonnemar

ViestiKirjoittaja Outpost » 09 Joulu 2015, 22:43

Jonnemar kirjoitti:
SportSyrän kirjoitti:

Samaa mieltä. Jämsälle ja Virmaselle potkut jos miettii tätä kaarta: Gavrus -> Spilar -> Lucenius -> Männikkö -> Blomqvist
Eli MM-tason pelaaja korvataan sitten mestis-tason pelaajalla. Ja tähän jälkeen pari kirosanaa...

Tänään tältä jengiltä aivan huippusuoritus. Yksi harmittava nukahdus toi Kärpäset tasoihin. Nyt näiden taso on pelaajina hyvää tasoa, kunhan saadaan taottua kaaliin että se koko 60 min. ollaan tarkkana ku porkkana. 3 pojoa olisi tarkan tarkkasen pelillä irronnut. Silti ottaisin nyt kuitenkin hiukan pohdiskeltuani sellaisen aspektin, että taloudellinen tilanne on tiukka. Se on sitä kaikille Liiga jengeille. Otetaan tapetille Blues. On hyvä että Sport vetää tämän linjan mitä nyt on vedetty. Se alkaa tuottaa tulosta niin pelillisesti kuin taloudellisestikkin. Tässä talouden tilanteessa taitaa jopa nollatulos olla hyvä. Muistakaa mitä Manniset, Talet ja Kivirannat olisi ilman Tomen kiekkokoulua (Sportin helvetillinen valmennustyö)? Niin aivan heistä on kuoriutunut aivan hyviä taistelijoita. Meillä pitäisi tietysti olla malttia siihen five year plan projektiin, mutta ehkä se on oikeasti liian pitkä projekti aika. Nimittäin hallille saatu väki on se tuloksen kulmakivi? Näin olen asian ymmärtänyt. Tarvitaan yksi kova nimi joka sytyttää tuulipuvut hallille. Se puoli on otettava huomioon että se ei saa myrkyttää nyt hyvin yhteenhitsatun jengin pakkaa. Se on oikeesti oltava apu, eikä mikään omaa etuaan ajava pyrkyri, koska tämän jengin taikasana on yhteishenki ja yhteisöllisyys. Se paistaa läpi porukan tekemisestä.
Outpost

ViestiKirjoittaja Nhl » 09 Joulu 2015, 23:09

[Tänään tältä jengiltä aivan huippusuoritus. Yksi harmittava nukahdus toi Kärpäset tasoihin. Nyt näiden taso on pelaajina hyvää tasoa, kunhan saadaan taottua kaaliin että se koko 60 min. ollaan tarkkana ku porkkana. 3 pojoa olisi tarkan tarkkasen pelillä irronnut. Silti ottaisin nyt kuitenkin hiukan pohdiskeltuani sellaisen aspektin, että taloudellinen tilanne on tiukka. Se on sitä kaikille Liiga jengeille. Otetaan tapetille Blues. On hyvä että Sport vetää tämän linjan mitä nyt on vedetty. Se alkaa tuottaa tulosta niin pelillisesti kuin taloudellisestikkin. Tässä talouden tilanteessa taitaa jopa nollatulos olla hyvä. Muistakaa mitä Manniset, Talet ja Kivirannat olisi ilman Tomen kiekkokoulua (Sportin helvetillinen valmennustyö)? Niin aivan heistä on kuoriutunut aivan hyviä taistelijoita. Meillä pitäisi tietysti olla malttia siihen five year plan projektiin, mutta ehkä se on oikeasti liian pitkä projekti aika. Nimittäin hallille saatu väki on se tuloksen kulmakivi? Näin olen asian ymmärtänyt. Tarvitaan yksi kova nimi joka sytyttää tuulipuvut hallille. Se puoli on otettava huomioon että se ei saa myrkyttää nyt hyvin yhteenhitsatun jengin pakkaa. Se on oikeesti oltava apu, eikä mikään omaa etuaan ajava pyrkyri, koska tämän jengin taikasana on yhteishenki ja yhteisöllisyys. Se paistaa läpi porukan tekemisestä.[/quote]

Voittiko sport tänään?Jaetaanko jääkiekossa tyylipisteitä niinkun taitoluistelussa?Saatiinko enemmän pisteitä kun kärpät?Mieti tarkkaan näitä kysymyksiä-------
Nhl

ViestiKirjoittaja Outpost » 09 Joulu 2015, 23:46

Nhl kirjoitti:[Tänään tältä jengiltä aivan huippusuoritus. Yksi harmittava nukahdus toi Kärpäset tasoihin. Nyt näiden taso on pelaajina hyvää tasoa, kunhan saadaan taottua kaaliin että se koko 60 min. ollaan tarkkana ku porkkana. 3 pojoa olisi tarkan tarkkasen pelillä irronnut. Silti ottaisin nyt kuitenkin hiukan pohdiskeltuani sellaisen aspektin, että taloudellinen tilanne on tiukka. Se on sitä kaikille Liiga jengeille. Otetaan tapetille Blues. On hyvä että Sport vetää tämän linjan mitä nyt on vedetty. Se alkaa tuottaa tulosta niin pelillisesti kuin taloudellisestikkin. Tässä talouden tilanteessa taitaa jopa nollatulos olla hyvä. Muistakaa mitä Manniset, Talet ja Kivirannat olisi ilman Tomen kiekkokoulua (Sportin helvetillinen valmennustyö)? Niin aivan heistä on kuoriutunut aivan hyviä taistelijoita. Meillä pitäisi tietysti olla malttia siihen five year plan projektiin, mutta ehkä se on oikeasti liian pitkä projekti aika. Nimittäin hallille saatu väki on se tuloksen kulmakivi? Näin olen asian ymmärtänyt. Tarvitaan yksi kova nimi joka sytyttää tuulipuvut hallille. Se puoli on otettava huomioon että se ei saa myrkyttää nyt hyvin yhteenhitsatun jengin pakkaa. Se on oikeesti oltava apu, eikä mikään omaa etuaan ajava pyrkyri, koska tämän jengin taikasana on yhteishenki ja yhteisöllisyys. Se paistaa läpi porukan tekemisestä.

Voittiko sport tänään?Jaetaanko jääkiekossa tyylipisteitä niinkun taitoluistelussa?Saatiinko enemmän pisteitä kun kärpät?Mieti tarkkaan näitä kysymyksiä-------[/quote]

Nyt mieti tarkkaa mitä suollat. Niitä kuuluisia tyylipisteitä ei todellakaan jaeta, mutta koita harjoittaa luetun ymmärtämistäsi? Ymmärsitkö näkemääsi esimerkiksi Kärpät pelissä? Kuka meillä oli vastassa ja millä pelaaja budjetilla? Hä? oliko huono suoritus heitä vastaan. Rankulla hävittiin, onhan se aika huono suoritus. Et taida seurata kokonaisvaltaisesti kiekkoa. Tunteella ehkä. Koita ottaa myös se järki mukaan niin nautit enemmän näkemästäsi. Sori että näin tartun tähän, mutta näin se on. Lisäksi voit aivan hyvin mennä kasvotusten sanomaan asiat pelaajille kuten minä teen jos sulla on pokkaa. Ihmisiä hekin vain ovat.
Outpost

ViestiKirjoittaja Nhl » 10 Joulu 2015, 07:31

Outpost kirjoitti:
Nhl kirjoitti:[Tänään tältä jengiltä aivan huippusuoritus. Yksi harmittava nukahdus toi Kärpäset tasoihin. Nyt näiden taso on pelaajina hyvää tasoa, kunhan saadaan taottua kaaliin että se koko 60 min. ollaan tarkkana ku porkkana. 3 pojoa olisi tarkan tarkkasen pelillä irronnut. Silti ottaisin nyt kuitenkin hiukan pohdiskeltuani sellaisen aspektin, että taloudellinen tilanne on tiukka. Se on sitä kaikille Liiga jengeille. Otetaan tapetille Blues. On hyvä että Sport vetää tämän linjan mitä nyt on vedetty. Se alkaa tuottaa tulosta niin pelillisesti kuin taloudellisestikkin. Tässä talouden tilanteessa taitaa jopa nollatulos olla hyvä. Muistakaa mitä Manniset, Talet ja Kivirannat olisi ilman Tomen kiekkokoulua (Sportin helvetillinen valmennustyö)? Niin aivan heistä on kuoriutunut aivan hyviä taistelijoita. Meillä pitäisi tietysti olla malttia siihen five year plan projektiin, mutta ehkä se on oikeasti liian pitkä projekti aika. Nimittäin hallille saatu väki on se tuloksen kulmakivi? Näin olen asian ymmärtänyt. Tarvitaan yksi kova nimi joka sytyttää tuulipuvut hallille. Se puoli on otettava huomioon että se ei saa myrkyttää nyt hyvin yhteenhitsatun jengin pakkaa. Se on oikeesti oltava apu, eikä mikään omaa etuaan ajava pyrkyri, koska tämän jengin taikasana on yhteishenki ja yhteisöllisyys. Se paistaa läpi porukan tekemisestä.

Voittiko sport tänään?Jaetaanko jääkiekossa tyylipisteitä niinkun taitoluistelussa?Saatiinko enemmän pisteitä kun kärpät?Mieti tarkkaan näitä kysymyksiä-------

Nyt mieti tarkkaa mitä suollat. Niitä kuuluisia tyylipisteitä ei todellakaan jaeta, mutta koita harjoittaa luetun ymmärtämistäsi? Ymmärsitkö näkemääsi esimerkiksi Kärpät pelissä? Kuka meillä oli vastassa ja millä pelaaja budjetilla? Hä? oliko huono suoritus heitä vastaan. Rankulla hävittiin, onhan se aika huono suoritus. Et taida seurata kokonaisvaltaisesti kiekkoa. Tunteella ehkä. Koita ottaa myös se järki mukaan niin nautit enemmän näkemästäsi. Sori että näin tartun tähän, mutta näin se on. Lisäksi voit aivan hyvin mennä kasvotusten sanomaan asiat pelaajille kuten minä teen jos sulla on pokkaa. Ihmisiä hekin vain ovat.[/quote]

Ollaanko hävitty muille kun Kärpille?-Kyllä.Oliko noin5-10 laadukasta maalipaikkaa eileen ?-Kyllä.Olet aika fakiiri kun tappioiden jälkeen tulet tänne kirjoittamaan kuinka *sensuroitu* hyvin mene,ja kuinka laadukas nippu meillä on.
Nhl

ViestiKirjoittaja Outpost » 12 Joulu 2015, 02:43

Pat Jatkiksella heittää lievästä erimielisyydestä huolimatta hyvää pointtia. Vänttisen suorasta halusta Tomekin valmentamiseen? En ihmettelisi, koska Vänttinen on sellainen MIES joka taistelee, raastaa ja riistää!. Kyl se on niin että Charles on velkaa Tomekille jollain tapaa. Mies heräsi täällä ja sai näytönpaikan. Nyt puolestaan Vänä niittää tätä satoa. Voin sanoa että Tomek tekee näitä tähtiä. Tai oikeeswtaan ei tee vaan antaa mahdollisuuden pelata! Lindbohm oli täällä' valmennuksessa ja ylisti Tomekin "Kiekkokoulua". Kaveri on mennyt eteenpäin huomattavasti siitä mihin nähden tänne tullessaan oli jäänyt. Löysät taiteilijat ei menésty Tomekin koulussa, vaan kovaa duunia tekevät soltut.
Outpost

ViestiKirjoittaja Outpost » 13 Joulu 2015, 02:07

Niin annan nyt monelle Tome out kaverille thinkabouttia. Mies on uransa alkutaipaleella. Se mikä Sportista ja Tomekin sportista tekee ainutlaatuisen ja kiinnostavan on se että meillä on ns. hylkiöitä jotka ns. ylisuorittaa ja tekee asiat oikein. Otetaan Tuomas Vänttinen kiikariin. Nyt mies on pörssissä aivan hitsukan korkealla ja ansiosta. Hän halusi tänne ja on saanut vapauden pelata kuin mies. Tulokset puhuu puolestaan. Sportilla on jäykkyys valmennuksessa minimissä, mutta vaatimustaso tapissa. Lindbohm esmes kehui Tomekin ajan vaikuttaneen suuresti häneen. Ikäväkyllä muualla :( Leskinen, Kiviranta, Tallberg...Hyvin liigaan sisään, mutta pahimmillaan olisivan lyöneet hokkarit naulaan. Ollaan kärsivällisiä ja odotetaan niin palkinto tulee. Itselle ainoastaan Ilveksen Tuokkola on mieluisa Liigavalmentaja. On vaikea edes ajatella muutakuin Tomek meidän valkuksi. Nyt kysyn kriittisesti kuka olis Tomekin korvaaja? Miksi? Kuka tämänhetkisistä Liigavalmentajista on mieluisa ja mikä sen tekee?
Outpost

Seuraava

Paluu Keskustelut - Diskussion