Valtoselle & Jämsälle kenkää!

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Re: Valtoselle & Jämsälle kenkää!

ViestiKirjoittaja JackBauer » 30 Marras 2017, 13:51

Juurikin näin!
Mullekin aina töissä v.....llaan, koska kannatan Sportia. Olen ostanut osakkeita, lyönyt vetoa joukkueeni puolesta vaikka se tällähetkellä pelillisesti onkin sysipaska.

Silti jaksan kannattaa ja "elää mukana" . Vielä jonain päivänä malja nousee kohti kuparisaaren kattoa ja silloin kannatus palkitaan.

Muistakaa: Emme koskaan luovuta!
JackBauer

ViestiKirjoittaja Golffari » 30 Marras 2017, 14:42

Tottakai kannustetaan loppuun asti. Moni on jo lopettanu tämän kauden osalta seuraamisen, juurikin tuon takia ettei tomekkia saada pois. Se on sääli kyllä, mutta jokaisen mielipidettä on kunnioitettava.
Golffari

ViestiKirjoittaja SportSyrän » 30 Marras 2017, 18:01

SportSyrän

ViestiKirjoittaja Raju Erkki » 30 Marras 2017, 18:19

SportSyrän kirjoitti:Aivan oikein!

http://www.ultras06.com/etusivu/boikotti

Oho Ultras aloittaa oman seuran tuhoamisen. Kohta talousvaikeuksissa ja sitten taas pelataan hikistä mestistä, josta ei mahdollista nousta ja sieltäkin muut hyvät joukkueet nostettu jo liigaan niin varmasti in tylsä liiga se.
Raju Erkki

ViestiKirjoittaja JackBauer » 30 Marras 2017, 18:40

Käsittääkseni tuo ultrabra-ryhmä ei ole järin massiivinen, mahtunevat kahteen henkilöpakettiautoon ;) Joten taloudelliset tappiot jäänevät minimaalisiksi.

Voin toki olla väärässäkin..... :)
JackBauer

ViestiKirjoittaja Prudden » 30 Marras 2017, 18:54

JackBauer kirjoitti:Käsittääkseni tuo ultrabra-ryhmä ei ole järin massiivinen, mahtunevat kahteen henkilöpakettiautoon ;) Joten taloudelliset tappiot jäänevät minimaalisiksi.

Voin toki olla väärässäkin..... :)

Tuskin olet väärässä ja ihan sama, vaikkei Ultras06 palaisi enää ikinä Ultras06 hallille ryhmänä. Ne, joille Sport on aidosti tärkeä heidänkin porukassaan palaavat kyllä hallille. Viimeistään, kun tulee taas menestystä. Ne, joille oman agendan tuominen on etusijalla ja Sport toissijainen tuskin enää sitten hallilla nähdää, ei voi mitään. Jokainen on vapaa valitsemaan, missä ja miten vapaa-aikaansa viettää.

Jokaista meistä ketuttaa nykytilanne, tämä sekoilu ja suoranainen via dolorosa, mutta jos sydän on Sportille myyty, ei tule kuuloonkaan jättää seuraa jonkun yhden, kahden palkallisen takia. Sportia tuetaan ylepydestä ja rakkaudesta, eikä siellä ole sijaa oman egon pönkittämiselle. Tämä on ainakin mulle itsestäänselvää, toivottavasti muillekin, joille Sport ja Vaasa ovat tärkeitä.
Prudden

ViestiKirjoittaja spector » 30 Marras 2017, 19:38

Olen seurannut Sporttia ja peleissä käynyt jo silloin pikkukakarana kun se viimeksi pyristeli liigassa.

Kylän ainoa hullu jota kiinnosti,49 km bussilla Vaasaan ,takaisin pääsystä ei aina mitään tietoa,olen seisonut katsomassa kakkosdivarin pelejä ja ikimuistoista nousua sieltä....seurannut kaikkia noita harmaita divaripelejä.

Ei silloin kukaan hoilannut ulkomailta kopioituja lauluja mutta vääräsuisten katsojien ansiosta tunnelmaa kyllä piisasi.

Sitten myöhemmin omalla autolla vielä kauempaa,piti vetää kahdet kalsarit päällekkäin että pärjäsi "sisällä" hallissa.

Joten minulle ei ainakaan kenenkään kakaran tarvitse tulla viisastelemaan glory huntereista ja kannustamisesta.

Suoraan sanottuna tuolloin nousukaudella takaisin divariin oli peleissä jännittävämpää ja mielenkiintoisempaa kuin tämä nyky meno on.

Ei silloin itketty olosuhteita.

Uskoisinpa minulla olevan oikeuden sanoa mielipiteeni ja myös vaatia Tomekin lähtöä.

Sehän ei tapahdu joten olkoon.

On tässä osteltu kaikenmaailman vip katsoja paketteja firmalle mutta kun ei kukaan nykyään edes halua mennä.

Sport on pakoitettu menemään tämä ja ensi kausikin Tomekin kanssa.
Hänellä on ollut hyvät neuvottelijat sopimuksensa kanssa.

Aika hänen jälkeensä mietityttää kovasti,missä on seura silloin?

Koska johto on niin sitoutunut kaveriin laitetaanko ensi kaudella sitä rahaa mistä on puutetta ja rakennetaan oikein kova porukka?
spector

ViestiKirjoittaja EH » 30 Marras 2017, 20:54

Toivottavasti Valtonen nostaa joukkueen pleijareihin, niin nähdään syökö Ultras laulujensa sanojen lisäksi lupauksensa pysyä poissa hallilta.
Urheilullisesti avoimien sarjojen puolesta!
EH

ViestiKirjoittaja Outpost » 30 Marras 2017, 21:03

-
Viimeksi muokannut Outpost päivämäärä 01 Maalis 2020, 18:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Outpost

ViestiKirjoittaja Outpost » 30 Marras 2017, 22:38

-
Viimeksi muokannut Outpost päivämäärä 01 Maalis 2020, 18:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Outpost

ViestiKirjoittaja fcsport-39 » 30 Marras 2017, 23:15

spector kirjoitti:Olen seurannut Sporttia ja peleissä käynyt jo silloin pikkukakarana kun se viimeksi pyristeli liigassa.

Kylän ainoa hullu jota kiinnosti,49 km bussilla Vaasaan ,takaisin pääsystä ei aina mitään tietoa,olen seisonut katsomassa kakkosdivarin pelejä ja ikimuistoista nousua sieltä....seurannut kaikkia noita harmaita divaripelejä.

Ei silloin kukaan hoilannut ulkomailta kopioituja lauluja mutta vääräsuisten katsojien ansiosta tunnelmaa kyllä piisasi.

Sitten myöhemmin omalla autolla vielä kauempaa,piti vetää kahdet kalsarit päällekkäin että pärjäsi "sisällä" hallissa.

Joten minulle ei ainakaan kenenkään kakaran tarvitse tulla viisastelemaan glory huntereista ja kannustamisesta.

Suoraan sanottuna tuolloin nousukaudella takaisin divariin oli peleissä jännittävämpää ja mielenkiintoisempaa kuin tämä nyky meno on.

Ei silloin itketty olosuhteita.

Uskoisinpa minulla olevan oikeuden sanoa mielipiteeni ja myös vaatia Tomekin lähtöä.

Sehän ei tapahdu joten olkoon.

On tässä osteltu kaikenmaailman vip katsoja paketteja firmalle mutta kun ei kukaan nykyään edes halua mennä.

Sport on pakoitettu menemään tämä ja ensi kausikin Tomekin kanssa.
Hänellä on ollut hyvät neuvottelijat sopimuksensa kanssa.

Aika hänen jälkeensä mietityttää kovasti,missä on seura silloin?

Koska johto on niin sitoutunut kaveriin laitetaanko ensi kaudella sitä rahaa mistä on puutetta ja rakennetaan oikein kova porukka?

Sinulla oikeus vaatia valmennus ulos minulla oikeus arvostella pelaajia jokaisessa pelissä helppoja omiin vai mitä kuinka monta avopaikkaa oikeasti töpätty kuinka monta tyhmää jäähyä miten voi valmentaja estää nuo ?
Ja minä olen nähnyt sportin pelit jo pukinjärven ulkokentällä asti
fcsport-39

ViestiKirjoittaja fcsport-39 » 30 Marras 2017, 23:17

Niin ja tärkein pelaajien onnistumiset näissä ja taulukossa oltaisiin top 6 sijoilla
fcsport-39

ViestiKirjoittaja Rally » 30 Marras 2017, 23:47

Aika radikaalia tuo boikotti mutta ihan ymmärrettävää myös mielestäni. Tarkoitan tällä että asiakas on todella vaativa tänään. Joo, on hard core faneja jotka kävisivät katsomassa tomekkia ja nykypeliä vielä toisetkin neljä vuotta. Veikkaan että niitä on n.1500. Hallia pitää kuitenkin täyttää "normikannattajilla" ja tässä pätee samat realiteetit kuin myyntimaailmassa, eli asiakas haluaa saada rahalleen vastinetta-nähdä hyvää peliä, syöttöketjuja, maaleja ja voittoja. Nauttia ilmapiiristä. Silloin kuin kokee että tuote ei enää miellytä tai kokee että hinta laatusuhde on huono niin jättää ostamatta. Ei välttämättä vaihda merkkiä mutta myyjä pitää taas ansaita asiakkaan luottamusta. Tätä sportin johdolla on näköjään vaikea nähdä ja ymmärtää. Kuinka kallis on tomekin erottaminen versus brändin, uskottavuuden ja sponsorien ylipuhuminen nollasta sitten? Eli sportti ei ole brändinä mikään hifk tai bayern munchen. Itse kuulun tähän joukkoon joka jättää tällä hetkellä pelit väliin. Minkä takia kiduttaisin itseäni käymällä matseissa kun tuote ei ole pitkään aikaan ollut hyvä. En tarkoita tätä provona vaan halusin tuoda esiin millä tavalla luulen suuren massan ajattelevan..ja sen suuren massan rahoilla eletään tai kuollaan.
Rally

ViestiKirjoittaja Lakeudun Kutsu » 01 Joulu 2017, 00:15

Minä haluaisin muutoksia näihin heikkouksiin, YV/AV, pelirohkeus ja puolustus/maalivahtipeliin, tapahtuuko se sitten nykyisellä valmennuksella vai muutoksien kautta on minulle yhtä ja sama.

Onhan se aika selvä että jossain on mennyt pieleen kun samat asiat toistuvat nyt kaudesta toiseen, eli nimenomaan erikoistilannepelaaminen ja tappioutket. On toki asioita mitä myös on pystytty korjaamaan. Meillä on paljon nuoria kiekollisia pelaajia mitä on myös auttanut muuttamaan pelisysteemin siihen suuntaan mitä varmasti suurin osa kannattajista halusivat. Kokemusta sitten taas lähtenyt pois. HPK ja Ilves pelaavat samantyylisillä joukkueella ja molemmat ovat enemmän tai vähemmän samassa tilanteessa. Toki heidän osalta pelitapamuutos viime kaudelta eivät ole yhtä raju ja Pennasella sekä Kivellä on kuitenkin hyvä viime kausi alla.

Sportin osalta luulen kuitenkin että viisain tässä vaiheessa on katsoa sitten kaikkien osalta mitkä ovat edellytykset ensi kauteen vasta tämän kauden jälkeen.

On harhaanluulo että valmentajan potkiminen keskellä kautta olisi iso merkitys joukkueen suorittamiseen.

Näitä tilastoja ja tutkimuksia on varmasti monta. Alla on linkki yhden tutkimukseen koskien parisataa valmentajapotkuja NHL:ssä.

Poimintoja:
1. Valmentajavaihdot kesken kautta tehdään nykyisin vähemmän.
2. Valmentajavaihdolla on merkitys myönteiseen suuntaan mutta voittoprosenttina mitattuna ainostaan noin viiden prosentin korotuksella. (Yksi voitto lisää 20 ottelussa)
3. Tarkemmin katsottuna tällä on vaikutus ainostaan silloin kun uusi valmentaja on nuorempi ja vähemmän kokemusta omaava.

Nämä ovat jotenkin ainostaan faktat peliin liittyen, eikä tässä oteta kantaan yleisömääriin, vaikutus seuraan talouteen eikä kannattajien vitutusasteeseen.

https://www.datascience.com/blog/the-data-science-of-firing-your-hockey-coach-1
Lakeudun Kutsu

ViestiKirjoittaja Rally » 01 Joulu 2017, 09:07

Se on varmasti totta ettei valmentajavaihdolla saada joukkuetta enää lentoon tällä kaudella. Ei 3vuotta tomekkikiekko saada pyyhittyä pelaajien takaraivosta noin vaan...ja juuri sen takia pitääkin jo tässä vaiheessa alkaa ajatella ensi vuotta. En voi millään uskoa että tomek ja muu seura saa käännettyä tätä tilannetta mihinkään hyvään enää. Tilanne on niin kireä ja tulehtunut. Nyt on enemmän kyse siitä miten hyvin halutaan varautua ensi kauteen. Valmentajavaihdolla vapauttaisi peliä ja ilmapiiriä joukkueessa koska se on aivan varma että tilanne stressaa joka ikistä pelaajaa. Osoitettaisiin myös johdolta että nykyinen meno ei tyydytä ja saataisiin varmasti enemmän väkeä hallille kuin jos jatkuu tällä tavalla.
Rally

ViestiKirjoittaja Tuulipuku » 01 Joulu 2017, 16:57

Nyt Ultras kyllä astui nappoon alkaessaan kiristämään seuraa. Nyt ei vaihdeta valmentajaa vaikka olis suunniteltukin. Eihän häntä voi heiluttaa koiraa.
Kun katsoo tuota loukkaantumislistaa niin ei voi kyllä valmentajaa yksin syyttää jos tänään ei tule voittoa. Mutta huomenna mennään taas hallille.
Tuulipuku

ViestiKirjoittaja Outpost » 01 Joulu 2017, 17:49

-
Outpost

ViestiKirjoittaja Brax » 01 Joulu 2017, 21:34

Tilanne on mikä On.Mutta tästä pitää nyt jatkaa eteenpäin, ei auta märehtimään jäädä.Eteenpäin Sport ja kannattajat Yhres.
Brax

ViestiKirjoittaja Outpost » 01 Joulu 2017, 23:12

-
Outpost

ViestiKirjoittaja Samba » 01 Joulu 2017, 23:52

Onko maailmassa yksikään muu joukkue tällä tasolla joka antaa valmentajan jatkaa joukkueessa kun ollaan pelattu 204 runkosarjapeliä ja näistä hävinneet 131 peliä? Ei oikein avaudu minulle mutta yrityksen johdolla on varmasti joku hyvä masterplan kun eivät reagoi muulla tavalla kun lähettävät järkkärit hakemaan jotain vanhaa kangas rättiä missä joku teksti.
Samba

ViestiKirjoittaja jaaza » 02 Joulu 2017, 00:03

Lähtekääs ny Ultrasit huomenna Suomi 100 juhlaotteluun.

Tänään kuitenkin hienon peliesityksen jälkeen piste pussiin.
Joukkue pelasi valmentajaa myöten nöyrän pelin ja näytti, että iso Lukkokin valmentajineen oli voitettavissa.

Mutta ei voitettu, eikä otettu kuitenkaan satanolla takkiin.

Ei tarvi vaihtaa valmentajaa, maalvahtikin riittää.
Peli näytti ajoittain jopa hyvältä.

So what, yksi peli, mutta huomenna Iilahti ykkönen ja Järälle huilia.
Ne tarvii kuitenkin päädyn tukea.

... ja sitten katotaan siitä eteenpäin.
jaaza

ViestiKirjoittaja Outpost » 02 Joulu 2017, 00:14

-
Viimeksi muokannut Outpost päivämäärä 01 Maalis 2020, 18:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Outpost

ViestiKirjoittaja Brax » 02 Joulu 2017, 00:28

Tomekesista ja sikaariportaasta viis Sport on niitä isompi.Huomenna kaikki kynnelle kykenevät.halliin Pelaajien on itse otettava homma haltuun, Keles siinä mitään valmentajaa tarvita kun Sport alkaa pelaan lätkää.
Brax

ViestiKirjoittaja Golffari » 03 Joulu 2017, 22:20

Onko tästä Valtosen Espoo huhusta mitään tietoa?? Oliko vain HUHU??
Golffari

ViestiKirjoittaja Fedorov » 05 Joulu 2017, 23:43

Joko ny lähtee?
10.03.2018
Fedorov

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut - Diskussion