Sivu 8/12

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 07 Huhti 2017, 10:01
Kirjoittaja Isäntäkotka
En tiedä onko mahdollista, mutta voisiko varatuista kausikorttipaikoista tiedottaa jollakin systeemillä (katsomokartalla).
Eli mitä paikkoja olisi vapaana?
Entisillä paikan omistajilla on myös osto oikeus korteihin 15.5 asti, eli tarjouskampanjaan asti. Jos entinen paikan haltija ei lunastakaan paikkaa niin hinta onkin noussut mahdolliselle uudelle asiakkaalle ja ehkä jää kortti ostamatta.
Voisiko esim vanhoilla asiakkailla olla varaus aikaa 8.5 asti ja sitten on muilla vielä viikko aikaa iskee kiinni tarjous hintoihin. Se kai se idea että niihin uudet asiakkaat nappaisivat.
Tällainen pieni ajatus vain tästä.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 16 Huhti 2017, 03:20
Kirjoittaja Kajtsu
Oliko sellasta "multimedia" osiota olemassa, mistä sais napattua kännykkään tai tietokoneelle taustakuvamatskua?

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 19 Huhti 2017, 16:54
Kirjoittaja MrMacmanaman
Sitten, kun A-nuorten pelaajarinki on tiedossa niin muistakaa päivittää se myös kotisivuille.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 20 Huhti 2017, 13:39
Kirjoittaja Aleksi.M
Kajtsu kirjoitti:Oliko sellasta "multimedia" osiota olemassa, mistä sais napattua kännykkään tai tietokoneelle taustakuvamatskua?

Tällä hetkellä kyseistä osiota ei ole, mutta viimeistään kauden alkuun on tulossa ladattavaa materiaalia.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 29 Huhti 2017, 10:45
Kirjoittaja Raju Erkki
Onko jossain vaiheessa tulossa jotain tarkempaa esittelyä uusista pelaajista tai haastatteluja?

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 02 Touko 2017, 16:42
Kirjoittaja Aleksi.M
Raju Erkki kirjoitti:Onko jossain vaiheessa tulossa jotain tarkempaa esittelyä uusista pelaajista tai haastatteluja?

Kyllä on! Tänään starttasi uusi kausi Preseason-sarjasta, joten sielläkin tullaan näkemään uusien pelaajien kasvoja.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 16 Touko 2017, 17:15
Kirjoittaja Prudden
Kausikorttikampanja oli ja meni. Olisi kiva kuulla, miten homma toimi. Ollaanko edellä vai jäljessä viime vuoden vastaavaa ja jos mahdollista, olisi kiva tietää jopa määristä suuntaa-antavaa tietoa.

Joskus Heikille ehdottanut, mutta eikö kannattaisi sijoittua muutamaan strategiseen tapahtumaan, tyyliin Vauhtiajoihin jne ja koittaa pistää täys rumba päälle Sport-teltasta. Luulisi menevän hyväntuulisille ihmisille kaupaksi.

Niin ja voisihan tässä koittaa kampanjoida vaikka koko kesän Sport-päivää esim. torille ja mielellään jonkun oheistapahtuman lomaan, jossa lyötäisiin oikeen isoa rumpua kausikorttimyyntiin. Ehkä taiteiden yössä? Olisi sopivasta kauden kynnykselläkin, vai onko se kausi yleensä alkanut jo tuolloin?
Vaikka koko joukkue esittelyyn ja muuta mukavaa oheistoimintaa. Varmaan menisi jokunen kortti taas kaupaksi ja palautuisi joukkue mieleen kesän jälkeen. Tätä kannattaisi alkaa rummuttaa jo hyvissä ajoin. Miksi ei vaikka hetikin.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 21 Elo 2017, 12:05
Kirjoittaja Raju Erkki
Hei,

Monella seuralla päivittynyt jo pelaajien koot sivuille, milloin Sportilla tämä?

Mielenkiintoista vain huomata aina jos joku nuori pelaaja saanut esim. massaa tai joku ehkä pudottanut muutaman kilon.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 01 Syys 2017, 09:47
Kirjoittaja Aleksi.M
Raju Erkki kirjoitti:Hei,

Monella seuralla päivittynyt jo pelaajien koot sivuille, milloin Sportilla tämä?

Mielenkiintoista vain huomata aina jos joku nuori pelaaja saanut esim. massaa tai joku ehkä pudottanut muutaman kilon.


Moro! Nyt pelaajien pituudet sekä painot ovat ajan tasalla.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 01 Syys 2017, 18:56
Kirjoittaja MrMacmanaman
Olisiko mahdollista saada viime kauden tapaista listaa poissaolijoiden arvioiduista paluuajoista?

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 04 Syys 2017, 20:18
Kirjoittaja Aleksi.M
MrMacmanaman kirjoitti:Olisiko mahdollista saada viime kauden tapaista listaa poissaolijoiden arvioiduista paluuajoista?


Tällä kaudella listaamme vain loukkaantuneet pelaajat, emmekä arvioituja paluuaikoja: https://vaasansport.fi/fi-fi/joukkue/22/ (sivuston alaosa).

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 29 Marras 2017, 22:45
Kirjoittaja SPORTTIKOTKA
Moro. Viime päivinä on kuohunut. Kääntäkää vääntöä huumoriksi. Miten oisi tyyliin: Tervetuloa otteluun, mielipiteesi on meille tärkeä.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 08 Joulu 2017, 11:26
Kirjoittaja Raju Erkki
Jokos saataisiin jatkosopimuksia piristämään tappioputkea :)

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 09 Joulu 2017, 13:27
Kirjoittaja Fedorov
https://mobile.twitter.com/ultras06vaas ... 5899846657

Oikeasti? Joku vielä voisi luulla että ette kestä kritiikkiä. Mielipiteitä saa olla kunhan ovat oikeita mielipiteitä, amatöörit! Lopettakaa ny *sensuroitu* jo tää mun rakkaan seuran tuhoaminen.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 09 Joulu 2017, 15:30
Kirjoittaja Prudden
Jos väite pitää paikkansa, että tuo pienen pieni ja sananvapauden piiriin kuuluva riepu on sanottu olevan paloriski, mitä on kyllä aivan käsittämätöntä uskoa, niin tarkoittaa varmaan sitten myös toimiston mielestä sitä, että nämäkin ovat jatkossa paloturvallisuusriski? Vai määritelläänkö tifojen paloturvaluokka nykyään sen mukaan, mitä niissä sanotaan? :D


Että mä häpeän näitä yhä pahenevia koottuja selityksiä. Tämä jos tosiaan on totta, niin sen luokan perseilylinjalle lähdetty, ettei enää mitään järkeä tässä touhussa. Halutaanko Sport tietoisesti tuhota muutaman palkallisen toimesta? Nyt ne valot päälle ja äkkiä!

Niin ja ne miljoona pahviläpsykkääkö eivät sitten muodosta yhdessä paloturvariskiä? Eikö päätyyn saa enää tuoda mitään spontaaneja lakanoita, joita ei etukäteen ole tarkastettu paloturvallisuuden osalta ja kuka ne tarkastaa? Miten muilla paikkakunnilla voi olla mm tuota riepua useampikertaisia pahvipelaajia jne, katsomoissa, jos tuo pieni nyytti sytyttää koko Kuparisaaren?

Kuva

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 14 Joulu 2017, 20:03
Kirjoittaja morooni
Ei löytynyt sopivaa kanavaa mutta lienee asiakaspalaute menevän tätäkin kautta perille Hovioikeudenpuistikon myymälään.

Itse asioin liikkeessä muutaman kerran vuodessa, yleensä kiireisiin aikoihin loppukesästä kausari kaupoilla ja näin joulun alla tuttujen lapsille jotain fanitavaraa ostamassa. Lähes joka kerta käynnin jälkeen on jäänyt huono maku, sellainen joka ei pitäisi jäädä maksavalle asiakkaalle.

Itse asiakaspalvelijana työskentelevänä tiedän että kiire kiristää ja asiakkaille joutuu selitellä samoja asioita mutta yleensä tervehtimisen jälkeen asiakkaalta kysytään mitä saisi olla tai vaatekokoja miettivälle voinko auttaa?

Viimeksi jonottaessani kassalla palveli nuorehko nainen ja ainut mitä sanottiin edellisen asiakkaan lähdettyä oli no mitä? Nettikaupan tarjouksista kysellessäni sain hermostuneen selityksen että verkkokauppa on täysin oma pulju eikä sillä ole tekemistä myymälän kanssa. Mistä asiakas voisi sellaista tietää?

Jos Sportilla on parannettavaa pelillisesti niin työtä on tehtävänä myös muualla, ketju on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki.

Pitkiä hermoja ja leveitä hymyjä myös jouluruuhkissa.
Terveisin maksava asiakas.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 14 Joulu 2017, 23:53
Kirjoittaja t.m.a.l
morooni kirjoitti:Ei löytynyt sopivaa kanavaa mutta lienee asiakaspalaute menevän tätäkin kautta perille Hovioikeudenpuistikon myymälään.

Itse asioin liikkeessä muutaman kerran vuodessa, yleensä kiireisiin aikoihin loppukesästä kausari kaupoilla ja näin joulun alla tuttujen lapsille jotain fanitavaraa ostamassa. Lähes joka kerta käynnin jälkeen on jäänyt huono maku, sellainen joka ei pitäisi jäädä maksavalle asiakkaalle.

Itse asiakaspalvelijana työskentelevänä tiedän että kiire kiristää ja asiakkaille joutuu selitellä samoja asioita mutta yleensä tervehtimisen jälkeen asiakkaalta kysytään mitä saisi olla tai vaatekokoja miettivälle voinko auttaa?

Viimeksi jonottaessani kassalla palveli nuorehko nainen ja ainut mitä sanottiin edellisen asiakkaan lähdettyä oli no mitä? Nettikaupan tarjouksista kysellessäni sain hermostuneen selityksen että verkkokauppa on täysin oma pulju eikä sillä ole tekemistä myymälän kanssa. Mistä asiakas voisi sellaista tietää?

Jos Sportilla on parannettavaa pelillisesti niin työtä on tehtävänä myös muualla, ketju on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki.

Pitkiä hermoja ja leveitä hymyjä myös jouluruuhkissa.
Terveisin maksava asiakas.


Pakko kommentoida, että omatkin kokemukseni ovat olleet samansuuntaisia, ja olenkin kirjoittanut jo muutama vuosis sitten samasta aiheesta tänne!

Uskomatonta miten tuota toimintaa johdetaan (ei johdeta) Ei ole mikään ihme, että hommat sakkaa siellä täällä. Kurten ulos. Mitä tekee toimarilla joka jauhaa vaan purkkaa, eikä takerru epäkohtiin?

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 15 Joulu 2017, 09:55
Kirjoittaja morooni
t.m.a.l kirjoitti:
morooni kirjoitti:Ei löytynyt sopivaa kanavaa mutta lienee asiakaspalaute menevän tätäkin kautta perille Hovioikeudenpuistikon myymälään.

Itse asioin liikkeessä muutaman kerran vuodessa, yleensä kiireisiin aikoihin loppukesästä kausari kaupoilla ja näin joulun alla tuttujen lapsille jotain fanitavaraa ostamassa. Lähes joka kerta käynnin jälkeen on jäänyt huono maku, sellainen joka ei pitäisi jäädä maksavalle asiakkaalle.

Itse asiakaspalvelijana työskentelevänä tiedän että kiire kiristää ja asiakkaille joutuu selitellä samoja asioita mutta yleensä tervehtimisen jälkeen asiakkaalta kysytään mitä saisi olla tai vaatekokoja miettivälle voinko auttaa?

Viimeksi jonottaessani kassalla palveli nuorehko nainen ja ainut mitä sanottiin edellisen asiakkaan lähdettyä oli no mitä? Nettikaupan tarjouksista kysellessäni sain hermostuneen selityksen että verkkokauppa on täysin oma pulju eikä sillä ole tekemistä myymälän kanssa. Mistä asiakas voisi sellaista tietää?

Jos Sportilla on parannettavaa pelillisesti niin työtä on tehtävänä myös muualla, ketju on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki.

Pitkiä hermoja ja leveitä hymyjä myös jouluruuhkissa.
Terveisin maksava asiakas.


Pakko kommentoida, että omatkin kokemukseni ovat olleet samansuuntaisia, ja olenkin kirjoittanut jo muutama vuosis sitten samasta aiheesta tänne!

Uskomatonta miten tuota toimintaa johdetaan (ei johdeta) Ei ole mikään ihme, että hommat sakkaa siellä täällä. Kurten ulos. Mitä tekee toimarilla joka jauhaa vaan purkkaa, eikä takerru epäkohtiin?


Ajattelinkin että en voi olla ainut koska tuo on ollut mielessä jo useamman vuoden.
Tein palautteesta aika salonkikelpoisen mutta totuus on että jos vaihtoehto olisi niin en ostaisi tuolta mitään,
palvelu on tökeröintä mitä olen saanut mistään Vaasalaisesta liikkeestä.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 15 Joulu 2017, 18:30
Kirjoittaja Katsomokoutsi
morooni kirjoitti:Nettikaupan tarjouksista kysellessäni sain hermostuneen selityksen että verkkokauppa on täysin oma pulju eikä sillä ole tekemistä myymälän kanssa. Mistä asiakas voisi sellaista tietää?

Jos ja kun tuota järkevästi ajattelee niin ei tuossa ole kun yksi vaihtoehto. Yksi ja sama "pulju". Sama varasto, samassa järkässä kaikki jne jne. Helppo tehdä inventaariot etc etc. Ne pitää kuitenkin tehdä, oli kyseessä sitten verkkokauppa tai kivijalkamyymälä.
Tonhan täytyy olla hankalaa pitää kontrollissa.
Ihmisiähän he toimistollakin on.. Jos niillä on ollut sit huono päivä..?

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 16 Joulu 2017, 08:38
Kirjoittaja morooni
Katsomokoutsi kirjoitti:
morooni kirjoitti:Nettikaupan tarjouksista kysellessäni sain hermostuneen selityksen että verkkokauppa on täysin oma pulju eikä sillä ole tekemistä myymälän kanssa. Mistä asiakas voisi sellaista tietää?

Jos ja kun tuota järkevästi ajattelee niin ei tuossa ole kun yksi vaihtoehto. Yksi ja sama "pulju". Sama varasto, samassa järkässä kaikki jne jne. Helppo tehdä inventaariot etc etc. Ne pitää kuitenkin tehdä, oli kyseessä sitten verkkokauppa tai kivijalkamyymälä.
Tonhan täytyy olla hankalaa pitää kontrollissa.
Ihmisiähän he toimistollakin on.. Jos niillä on ollut sit huono päivä..?


Näin mäkin ajattelisin mutta itse sain sellaisen kuvan että nettikauppaa pyörittää ulkopuolinen yrittäjä.

Muutaman kerran myös laitoin huonon päivän piikkiin kunnes nyt taas kävin, edelleen jos palvelu olis samalla tasolla esim. paikallisessa vaateliikkessä niin luulisin että väki vaihtuisi.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 16 Joulu 2017, 13:39
Kirjoittaja Fedorov
Joo samaa kokemusta täälläkin. Erittäin tökeröä asiakaspalvelua. Luulisi että tuollaiseen hommaan saisi sellaisen iloisen asiakaspalvelijan että ostokokemus olisi mukava. Joka kerta sama juttu, aina saa pettyä, ja olen liikkeestä ostanut lähes kaikkea fanikamaa joten koen olevani kokenut kävijä.

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 18 Joulu 2017, 13:49
Kirjoittaja Aleksi.M
Hei,

Tämä on oiva kanava välittää palautetta myös myymälän puolelle. Minuun voi olla yhteydessä myös suoraan sähköpostitse aleksi.matkoski@vaasansport.fi.

Olemme pettyneitä saamastanne asiakaspalvelusta, joka ei selvästikään ole vastannut sitä, mitä heiltä odotamme. Olemme keskustelleet asiasta asiakaspalvelijoiden kanssa palautteiden perusteella.

Verkkokauppa ja myymälä ovat kuin ovatkin eri varastoa. Tämä käytäntö on jäänyt vanhasta kassajärjestelmästä, joka ei omannut ominaisuuksia yhdistää näitä varastoja. Verkkokauppaa ei pyöritä ulkopuolinen yrittäjä.

Pahoittelemme ja kiitämme palautteestanne!

- Aleksi Matkoski

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 18 Joulu 2017, 19:05
Kirjoittaja JackBauer
Eli siis, ymmärsinkö nyt oikein. Kauppa ja nettikauppa eri varastoa ? Onko niissä eri tuotteita myynnissä? Nettikaupassa vanhaa shaissee ja kivijalka kaupassa uutuudet? WTF!

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 19 Joulu 2017, 11:40
Kirjoittaja Aleksi.M
JackBauer kirjoitti:Eli siis, ymmärsinkö nyt oikein. Kauppa ja nettikauppa eri varastoa ? Onko niissä eri tuotteita myynnissä? Nettikaupassa vanhaa shaissee ja kivijalka kaupassa uutuudet? WTF!


Verkkokauppa ja kivijalkakaupppa ovat kaksi eri kauppaa siinä mielessä, että niillä on omat varastonsa. Tuotteita tilataan shopiin / Webshopiin vain yksi suurempi erä/tuote (muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta), eli erä myydään loppuun saakka, jonka jälkeen tilaamme uuden tuotteita tilalle, näin valikoima saadaan vaihtumaan jatkuvalla syklillä. Eli toimintaperiaate on sama kuin pienemmissä vaateliikeissä yleensä.

Omat varastot ovat olemassa sitä varten, että tuotteiden saatavuus verkkokaupassa voidaan taata. Mikäli varastot olisivat yhteiset, voisi käydä niin että tuote myytäisiin myymälästä loppuun (esim. joku tietty koko) jolloin verkkokauppaan samasta tuotteesta tehty tilaus jäisi toimittamatta asiakkaalle. Tarkoituksemme on ilman muuta, että asiakkaat voivat luottaa siihen, että heidän maksamansa tuote on varmasti tulossa. Tämä on aivan normaali toimintaperiaate kaikilla yrityksillä joilla on sekä verkkokauppa että kivijalkakauppa (esim. H&M, Lindex, Clas Ohlson jne.), verkkokauppa on oma yksikkönsä ja myymälä oma yksikkönsä.

Verkkokaupassa ja shopissamme on täsmälleen sama tuotevalikoima, lukuun ottamatta muutamia herkempiä tuotteita (kuten tietyt lasituotteet), joita emme toimita postitse. Verkkokaupan ja kaupan varastoissa löytyy luonnollisesti eroavaisuuksia kokojen suhteen kun varastot ovat erikseen ja joskus tietysti valikoiman suhteen (esimerkikiksi sieltä saattaa löytyä vielä ysittäisiä tuotteita mitä myymälästä ei enää saa).
Verkkokaupassa myymme usein myös erikoiseriä, kuten Game Worn-paitojen eriä joita myymälästä ei saa. Kaikki verkkokaupasta ostetut tuotteet voi kuitenkin noutaa toimitusmaksutta myymälästämme niin halutessaan.

Myös hinnat ja kampanjat ovat samat molemmissa niin pitkälle kuin mahdollista.

- Minna Holmberg, asiakkuuspäällikkö

Re: Kysymyksiä toimistolle

ViestiLähetetty: 19 Joulu 2017, 13:34
Kirjoittaja JackBauer
Eli ymmärsin väärin. Kiitos vastauksesta ja anteeksi :)