oldtimer kirjoitti:Miksei sivuja päivitetä, vai hävettääkö lauantain tulos niin että pidetään matalaa profiilia ?
oldtimer kirjoitti:Onko Sportin juhlajulkaisu missään myynnissä tällä viikolla kun ei ole peliä ja shop on kiinni. Isänpäivä pukkaa päälle.
Prudden kirjoitti:Et taida enää tätä foorumia lukea tai ainakaan vastata täällä esitettyihin kysymyksiin, mutta jos edes joku organisaatiosta lukisi, niin kysyn....
Miten aiotte reagoida kanta-asiakkaiden, eli kausikorttilaisten taas kerran kokemaan suureen pettymykseen? Eletään Marraskuuta ja kausi ollut jo käytönnössä paketissa hyvän aikaa. Taas kerran hyvissä ajoin, ennen kauden ylittäessä edes puoliväliä. Ei kait kukaan voi olettaa, että vuosi toisensa jälkeen jatkuvasta taapertamisesta maksavat asiakkaat ovat valmiita suorittamaan maksun tuosta vain, kun samalla ammutaan oikealta ja vasemmalta vielä kaverit / vihreät korit 10€ sisäänpääsyjä ja kanta-asiakkaat maksaa kymppejä parhaillaan per ottelu. Kampanjat ovat ok, mutta nyt tuntuu että paikataan omia virheitä kanta-asiakkaiden kustannuksella. Miksi ei reagoida ja suoriteta korjaavia toimenpiteitä? Miksi ei mitenkään edes yritetä esittää pahoitteluja vuosikausia toisensa jälkeen maksaville kanta-asiakkaille. Kait te nyt sentään sen verran osaatte laskea, että menetetty kanta-asiakas voidaan menettää lopullisesti tällä puuhastelulla?! Perus talousmatematiikkaa kuitenkin! Toki tuntuu välillä valitettavasti, ettei sitäkään osata talossa, kun sivusta seuraa puuhastelua.
Nyt niitä korjaavia toimia ja HETI sekä osoitus, että olette pahoillaan kanta-asiakkaille, jotka uhraavat kuka satasia, kuka tuhansia euroja vuositasolla tähän touhuun. On selvää, että tulee hyviä ja huonoja kausia per joukkue, mutta kun tuntuu vain valitettavasti siltä, että tässä talossa osaaminen kiertää nyt kaukaa, eikä asiaan edes reagoida mitenkään. Näin uskallan väittää, koska hyvin pitkäaikaisena kanta-asiakkaana en ole missään enkä mistään lukemaan, että tätä touhua pahoitellaan. Mikä v***u teitä vaivaa oikeen?!?
Laittakaa nyt se homma jo per*ele kuntoon!
ps. Jos ja kun puupennit on loppu ja ihan yleisestikin. Miten näin pienessä kioskissa voi olla ylipäätään kaksi toimitusjohtajaa, kun suuret pörssiyhtiötkin pärjää yhdellä? Siinä teille hyvä lähtö korjaaviin toimenpiteisiin ja saavutetuilla säätöillä sitten teette tarvittavat aktiviteetit, joilla suoritatte asap kanta-asiakkaiden suuntaan pahoittelutoimenpiteet. Esimerkiksi - nykyisille kausikorttilaisille ensi kaudelle -50% saman kausikortin jatkamisesta. Tätä kohta jaksa enää masokistisemmatkaan katsoa, kun kannata selkä vääränä rahaa taloon ja silti tulos on sama, kuin kusisi vastatuuleen!
Loppukaneetti: Herätkää ja toimikaa!! Ei huomenna, vaan NYT!!!
Paluu Keskustelut - Diskussion
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa