ROBIN SALO

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

ROBIN SALO

ViestiKirjoittaja Redway » 15 Syys 2017, 15:00

Antakaa nyt herranen aika Salolle peliaikaa! V**tu
Redway

Re: ROBIN SALO

ViestiKirjoittaja morooni » 15 Syys 2017, 16:14

Alotukseen ei voi kun yhtyä, saa nähdä saadaanko Salokin pilattua Vaasassa. Kanget ja Nevikset vetelee kakkosparissa surkealla pelillä häviten tilanteita tai istuen jäähyllä kun nousevalla käyrällä pelaavaa pakkia pidetään viltissä. Herää Tomek!
morooni

ViestiKirjoittaja Lakeudun Kutsu » 15 Syys 2017, 18:30

Jokseenkin sama mieltä, toisaalta onko niin että meillä on luksusongelma pakkien osalta kun Salo ei mahtuu kokoonpanoon. Sund ja Nevalainen pitäisi kyllä myös saada peliaika esityksien perusteella. Molemmat esittäneet juuri sitä mitä halutaan.

Kyllä minun paperissa kuitenkin Arskalle ja Salolle pitäisi antaa enemmän aikaa ja ehkä sitten Kankaanperään kustannuksella.

Huomenna uusi päivää Oulussa ja todennäköisesti Robin taas mukana. Tomekin piikkiin menee tämä jos Sund tänään pelaa huonon ottelun.

Tämä on kuitenkin joukkuelaji, en tiedä ymmärtävätkö kaikki sitä kaikki, varsinkin valmennus.

No jo nyt keskitytään otteluun, eikä politiikkaan.
Lakeudun Kutsu

ViestiKirjoittaja morooni » 03 Loka 2017, 21:03

Viime peli kun tuli taas kateltua muutaman pakin koomailua niin ei voi kun ihmetellä miten meillä on varaa pitää Saloa viltissä,
mun mielestä mahtuu meidän pakkien TOP3 seen ja on nimenomaan edukseen alueilla missä meillä on ongelmia.
morooni

ViestiKirjoittaja Lakeudun Kutsu » 04 Loka 2017, 20:16

morooni kirjoitti:Viime peli kun tuli taas kateltua muutaman pakin koomailua niin ei voi kun ihmetellä miten meillä on varaa pitää Saloa viltissä,
mun mielestä mahtuu meidän pakkien TOP3 seen ja on nimenomaan edukseen alueilla missä meillä on ongelmia.

Tähän varmasti joku syy olemassa mitä ei näy kentälle asti, tärkein on että jengillä on hauska ja hyvä meno päällä kuten täällä aina on ollut.

Viime kolme vuoden aikana kaikki pelaajat sanonunut viihtyvänsä Vaasassa ja täällä on hyvä olla, kai se näin on sitten. Näillä joilla ei peliaikaa irtoaa ovat varmasti näitä omapäiset juntit mitä pitäisi passittaa mestikseen tai suomisarjaan. Luulevansa vielä olemaan parempi kuin edellisillan porukka.

Täytyy muistaa että meillä on valmennus pääkaupunkiseudulta, kai se on jotain mistä meidän pitäisi olla ylpeä.

Ilman heitä tulisi varmasti joka ottelussa tappio, eihän täällä olisi olemassa mitään Wärtsilä, ABB, Danfossia ynnä muita ilman näitä maailmanjohtajat pk seudulta.

Tänne muuten tulossa hienot vieraat pääkaupungilta huomaenna. Odotukset valtakunnassa ovat että vieraat saavat täältä kolme pistettä ilman tai Rönnin avulla. Lehdistötilaisuudessa todetaan että parempi voitti paremalla ylivoimapelin ansiosta.

Ja miten tämä liittyy Robin Saloon, ei mitenkään, koska jos edes pelaa niin minuutit alle 10.
Lakeudun Kutsu

ViestiKirjoittaja morooni » 05 Loka 2017, 20:54

No itse toivon että jos peliaikaa ei ala irtoamaan Tomekilta niin pääsisi sport sopparista eroon eikä pilaisi koko kautta täälä.

Tehokas tapahan tuo tomekin tyyli on murentaa nuoren jätkän itsetunto ja pahimmillaan koko ura.
morooni

ViestiKirjoittaja Outpost » 05 Loka 2017, 22:44

-
Viimeksi muokannut Outpost päivämäärä 01 Maalis 2020, 18:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Outpost

ViestiKirjoittaja Outpost » 05 Loka 2017, 22:46

-
Viimeksi muokannut Outpost päivämäärä 01 Maalis 2020, 18:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Outpost

ViestiKirjoittaja morooni » 05 Loka 2017, 23:00

Outpost kirjoitti:
morooni kirjoitti:No itse toivon että jos peliaikaa ei ala irtoamaan Tomekilta niin pääsisi sport sopparista eroon eikä pilaisi koko kautta täälä.

Tehokas tapahan tuo tomekin tyyli on murentaa nuoren jätkän itsetunto ja pahimmillaan koko ura.

Niin lisättäköön ettei Tomek ketään murra vaan itse sen kukin t3k33!

Jos tiedät urheilusta mitään niin valmentajalla on siinä melko suuri vaikutus.
morooni

Paluu Keskustelut - Diskussion