Kirjoittaja Juff » 04 Elo 2005, 23:25
Teki mieli selventää pari asiaa ettei muut joudu samaan tilanteeseen. Alta löydät ehkä tylsää luettavaa, mutta olen mielestäni ollut niin hiljainen foorumissa kesällä, ja nyt tuli viestinkirjoitusripuli.
Pääsin vihdoinkin ostos reissulle. Nyt meinasin uskaltaa ostaa kausikortti. Menin kaverin kanssa. Joudiun odottamaan kotona kunnes vaimo tuli kotiin ja Juff junior sai toisen hoitajan... Noh... Junttina kun olen uskoin että olisin voinut hakea kortin Studioticketistä. Kun saavuin sinne kello 15:58 (hikisenä kun olin sitä mieltä että ne sulkee neljältä) sain kuulla että kausi kortit haetaan Sportin toimistosta, jäähallissa HUOM KAIKKI NOVIISI-KAUSIKORTTI-HAKIJAT. Kuulin sitäpaitsi että toimisto luultavasti suljetaan neljältä. Pilviä nousi mun optimistiseen mestis alitajuntaan, kerran kun on niin hankalaa päästä ennen 16:00 mihinkään kun on tuleva 1 v. kiekkovirituoosi hoidettavana, ruokittavana jne. Melkein sen verran ukkospilviä että tekisi mieli valittaa äänekkäästi asiasta, vaikka täällä foorumissa.
Noh, lähdettiin kuitenkin jäähalliin, jos sattuisi olla toimisto vielä auki... -Ei tietenkään. Koputin lukittua lasiovea, eikä mitään tapahtunut. Näin että toimisto oli sen verran iso ettei koputus välttämättä kuulu, enkä halunut rikkoa oven ikkunaa. Menin koputtamaan toimiston toiselta puolelta (kestävämpi ovi mihin pystyin koputtamaan oikein kunnolla), mieli aika hermostuneena, sillä omatunto sanoi mulle sen että "on tosi röykeää vaatia palvelua firmassa missä työpäivä on ohi". Hillitsin omatuntoni sillä ajatuksella että voisin ainakin kysyä mihin aikaan toimiston ovet suljetaan jotta ehtisin paikan päälle ennen sulkemisaikaa. Menin jo rappusia alas siinä uskossa että ei tänään kausikorttia saada. En muista oliko se herra Toimitusjohtaja tai Markkinointijohtaja joka avasi oven, ja ujona suomen kansalaisena auktoriteettin edessä mua melkein meni pupu housuihin. "Peeveli, nyt tuhlaan näitten aika, on niillä varmaan joku tärkeä palaaveri meneillään ja tässä tulen minä kysymässä kausikorttia".
Ne pyysi meidät sisään, kätteli ja tarjos kahvit, ja kysyi kohteliaasti toivomuksia. Minulla oli sellainen fiilis että olen tärkeä yhteistyökumppaani sportin kanssa.
Kausikorttiongelmani ratkaistaan parasta aikaa, ja mun täytyy myöntää että Sportilla on tämä PR homma kondiksessa. Tiedetään että nämä vaatimattomat kiekkofanit on tosi tärkeitä, jopa täkeimmät elementit organisaatiossa. Toivon että itsekin osaan olla yhtä palveluhaluinen kuin Sportin johto, kun joudun vastaavaan tilanteeseen, ja minä olen se auktoriteetti.
Lopuksi "sens moraali" tähän tarinaan: Kausikortti haetaan toimistosta, ja toimisto on auki neljään. En nähnyt sitä tämän sivuston etusivulla jotta halusin vain kommentoida.
Lisäksi; en tiedä, Löytyykö se bugi sivustossa, mun Mac koneessa (safari selain), vai klikkaussormessani, mutta kun lähetin entinen viesti (Klikkasin esikatselu) niin viesti tuli tuplana.
Kiitos Sport