Sekalaista - puuta ja heinää

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Sekalaista - puuta ja heinää

ViestiKirjoittaja etukeno senior » 03 Elo 2005, 17:35

http://www.vaasalaisia.info -blogin
- Keskustelut palstalla on äänestys siitä voittaako Sport Mestiksen.
etukeno senior

ViestiKirjoittaja Pelimies » 04 Elo 2005, 09:39

Kuinkahan Ässät meinaa pelaja harj.ottelun sekä Sporttia että Hermestä vastaan.. saman aikaisesti ? -> laaja rinki ? ; )
Spel-man
Pelimies

ViestiKirjoittaja Hirviö » 04 Elo 2005, 10:42

Eihän ne samanaikaisesti pelaakaan. Ensin matsi Kokkolassa alkaen klo. 18.00 ja sitten vasta Vaasassa 18.30...Myönnetään, hieman kiirus voi tulla!
Hirviö

ViestiKirjoittaja Nakkisämpylä » 04 Elo 2005, 12:29

Kuinka paljon maksaa kausikortti seisomapaikalle opiskelijalta? Hinnastossa lukee, että opiskelija-kausikortit tulevat myyntiin vasta myöhemmin. Tosin noin siellä on lukenut jo keväästä saakka. Luulisi kausikorttien olevan jo myynnissä ja hinnat selvillä. Kuitenkin huomenna on jo ensimmäinen peli. Pitää kai soittaa toimistolle.

Edit. Soittelin tänään päivällä toimistolle ja ihmettelin kun ei vastattu puhelimeen. No äsken sitten huomasin, että olin yrittänyt soittaa faksinumeroon. Hyvin mä vedän.
Viimeksi muokannut Nakkisämpylä päivämäärä 04 Elo 2005, 23:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Nakkisämpylä

Otsikointi

ViestiKirjoittaja Hirviö » 04 Elo 2005, 18:35

Tuli mieleen uutta keskusteluforumia lukiessa, että olisi tosi hyvä jos pidettäisiin uusien ketjujen avaaminen hallinnassa, ts. jokaiselle pikkunaksahdukselle ei avattaisi omaa ketjua. Esim. tämä sekalaiset-ketju on hyvä kaikenlaisille aiheille jotka ei välttämättä tarvitse uutta avausta. Muita voisi olla jonkinlainen Jatkoajan tyylinen kausiketju, pelaajaketju ym.
Vanhan forumin luettavuus kärsi ketjujen määrästä.
Hirviö

Kausikorttihankinta on vihdoinkin toteutumassa =)

ViestiKirjoittaja Juff » 04 Elo 2005, 23:25

Teki mieli selventää pari asiaa ettei muut joudu samaan tilanteeseen. Alta löydät ehkä tylsää luettavaa, mutta olen mielestäni ollut niin hiljainen foorumissa kesällä, ja nyt tuli viestinkirjoitusripuli.

Pääsin vihdoinkin ostos reissulle. Nyt meinasin uskaltaa ostaa kausikortti. Menin kaverin kanssa. Joudiun odottamaan kotona kunnes vaimo tuli kotiin ja Juff junior sai toisen hoitajan... Noh... Junttina kun olen uskoin että olisin voinut hakea kortin Studioticketistä. Kun saavuin sinne kello 15:58 (hikisenä kun olin sitä mieltä että ne sulkee neljältä) sain kuulla että kausi kortit haetaan Sportin toimistosta, jäähallissa HUOM KAIKKI NOVIISI-KAUSIKORTTI-HAKIJAT. Kuulin sitäpaitsi että toimisto luultavasti suljetaan neljältä. Pilviä nousi mun optimistiseen mestis alitajuntaan, kerran kun on niin hankalaa päästä ennen 16:00 mihinkään kun on tuleva 1 v. kiekkovirituoosi hoidettavana, ruokittavana jne. Melkein sen verran ukkospilviä että tekisi mieli valittaa äänekkäästi asiasta, vaikka täällä foorumissa.
Noh, lähdettiin kuitenkin jäähalliin, jos sattuisi olla toimisto vielä auki... -Ei tietenkään. Koputin lukittua lasiovea, eikä mitään tapahtunut. Näin että toimisto oli sen verran iso ettei koputus välttämättä kuulu, enkä halunut rikkoa oven ikkunaa. Menin koputtamaan toimiston toiselta puolelta (kestävämpi ovi mihin pystyin koputtamaan oikein kunnolla), mieli aika hermostuneena, sillä omatunto sanoi mulle sen että "on tosi röykeää vaatia palvelua firmassa missä työpäivä on ohi". Hillitsin omatuntoni sillä ajatuksella että voisin ainakin kysyä mihin aikaan toimiston ovet suljetaan jotta ehtisin paikan päälle ennen sulkemisaikaa. Menin jo rappusia alas siinä uskossa että ei tänään kausikorttia saada. En muista oliko se herra Toimitusjohtaja tai Markkinointijohtaja joka avasi oven, ja ujona suomen kansalaisena auktoriteettin edessä mua melkein meni pupu housuihin. "Peeveli, nyt tuhlaan näitten aika, on niillä varmaan joku tärkeä palaaveri meneillään ja tässä tulen minä kysymässä kausikorttia".
Ne pyysi meidät sisään, kätteli ja tarjos kahvit, ja kysyi kohteliaasti toivomuksia. Minulla oli sellainen fiilis että olen tärkeä yhteistyökumppaani sportin kanssa.
Kausikorttiongelmani ratkaistaan parasta aikaa, ja mun täytyy myöntää että Sportilla on tämä PR homma kondiksessa. Tiedetään että nämä vaatimattomat kiekkofanit on tosi tärkeitä, jopa täkeimmät elementit organisaatiossa. Toivon että itsekin osaan olla yhtä palveluhaluinen kuin Sportin johto, kun joudun vastaavaan tilanteeseen, ja minä olen se auktoriteetti.

Lopuksi "sens moraali" tähän tarinaan: Kausikortti haetaan toimistosta, ja toimisto on auki neljään. En nähnyt sitä tämän sivuston etusivulla jotta halusin vain kommentoida.

Lisäksi; en tiedä, Löytyykö se bugi sivustossa, mun Mac koneessa (safari selain), vai klikkaussormessani, mutta kun lähetin entinen viesti (Klikkasin esikatselu) niin viesti tuli tuplana.

Kiitos Sport
Juff

ViestiKirjoittaja Faija » 05 Elo 2005, 11:29

Kuinka paljon maksaa kausikortti seisomapaikalle opiskelijalta? Hinnastossa lukee, että opiskelija-kausikortit tulevat myyntiin vasta myöhemmin.

Kausikortin opiskelijahinta on 140e. Niitä saa Sportin toimistolta. Fan Clubin jäsenille 10% alennus. Näin kertoivat toimistolta.
Faija

ViestiKirjoittaja Å » 05 Elo 2005, 13:04

Faija kirjoitti:Kausikortin opiskelijahinta on 140e. Niitä saa Sportin toimistolta. Fan Clubin jäsenille 10% alennus. Näin kertoivat toimistolta.

140€ / 6€ = n. 23

Sportilla laskujeni mukaan runkosarjassa 23 kotiottelua, joten ihmettelen suuresti kausarien hintapolitiikkaa. Harkkamatsit pääsee suurinpiirtein "ilmaseksi" kattomaan, jos käy KAIKISSA PELEISSÄ. Tämä siis kausikortti versus matsikohtanen lippu. Olenko taas jotain ymmärtänyt väärin, vai vaikuttaako tuo kausikortin hinta jokseenkin ylihintaiselta?! Kauden aikana kuitenkin on tupannut olemaan alennettuja kertalippujakin joihinkin matseihin tajolla...
Å

ViestiKirjoittaja 6 » 05 Elo 2005, 14:36

Viking Cup olis sitten viikon päästä. Onko sinne lähdössä minkään laista kuljetusta?
6

ViestiKirjoittaja Faija » 05 Elo 2005, 14:42

140€ / 6€ = n. 23

Sportin sivuilla on vanhat hinnat. Opiskelijahintainen pääsylippu on 7€.

Eli: 140€ / 7€ = n. 20

Arvokasta lystiä kyllä köyhälle opiskelijalle.
Faija

Nyt on oikeat hinnat

ViestiKirjoittaja etukeno senior » 06 Elo 2005, 00:33

Kausikorttien ja lippujen hinnat on nyt näköjään päivitetty. StudioTicketistä ei lippuja saa enää.
etukeno senior

ViestiKirjoittaja Juff » 06 Elo 2005, 00:51

Onkohan tämä muutos pysyvä? Tuleekohan toimistoon turhan kova ruuhka jos ei stdioticketistä saa hakea enään? Kai tämä on joku säästöniksi. Toivottavasti porukka jaksaa ostaa lippuja vaikkei niitä saa lunastettua rewellistä enään, ja studioticket pärjää hyvin ilman sport-provikkaa.
Juff

Varmaan jatkuu...

ViestiKirjoittaja etukeno senior » 06 Elo 2005, 09:23

Kysessää on varmaan vain siitä, että uutta sopimuista ei ole ehditty tehdä. Siivu menee aina StudioTicketille, joten kunnon fani ostaa lippunsa tai korttinsa tietenkin suoraan Sportilta.
Olishan se reteetä kun voisi suoraan netistä ostaa liput.
etukeno senior

Tami telkkarissa

ViestiKirjoittaja Faija » 07 Elo 2005, 09:51

7.8. Yle TV1
17:45 FST: Kipinä: Juhani Tamminen

Jääkiekkovalmentaja Juhani Tamminen keskustelee avoimesti May Wikströmin kanssa.
Faija

Hyvin alkaa

ViestiKirjoittaja Forumadmin » 08 Elo 2005, 18:08

Viime viikolla (vko 31), jolloin uudet sivut siis avattiin, oli seuraavasti kävijöitä eri maista:

Suomi 5819 (96.5%)
Ruotsi 90 (1.5%)
Belgia 27 (0.4%)
Iso-Britannia 24 (0.4%)
Yhdysvallat 15 (0.2%)
Saksa 12 (0.2%)
Viro 8 (0.1%)
Ranska 7 (0.1%)
Slovenia 7 (0.1%)
Kanada 4 (0.1%)
Forumadmin
Site Admin

ViestiKirjoittaja RAC » 08 Elo 2005, 21:57

Belgialaisten määrä pelottaa kyllä. Yksikin on liikaa. Mitä jos meidän ulkomaalaisvahvistukset tulee esim. Belgiasta? Huippumaalivahtia, huippupakkia, maailmanluokan sentteriä jne.jne.
RAC

ViestiKirjoittaja Hirviö » 09 Elo 2005, 06:23

RAC kirjoitti:Belgialaisten määrä pelottaa kyllä. Yksikin on liikaa. Mitä jos meidän ulkomaalaisvahvistukset tulee esim. Belgiasta? Huippumaalivahtia, huippupakkia, maailmanluokan sentteriä jne.jne.

Niin tai mitä jos Sportin ostaa epämääräinen sijoittajaryhmä ja Tamin korvaa entinen Belgian pääsarjan kiekkojyrä joka tulee opettamaan Vaasalaisille ammattimaista otetta jääkiekkoon? Mukana tulee pari kyseisen sarjan huippua, ja Sport häviää ensimmäisen matsin suurinumeroisesti. Selviää myös,että Itä-Timorissa on veikattu kyseistä ottelua kymmenien eurojen arvosta.
Hirviö

ViestiKirjoittaja prefixcaz » 09 Elo 2005, 13:15

RAC kirjoitti:Belgialaisten määrä pelottaa kyllä. Yksikin on liikaa.
Mitä jos meidän ulkomaalaisvahvistukset tulee esim. Belgiasta?
Huippumaalivahtia, huippupakkia, maailmanluokan sentteriä jne.jne.

Joo ilmeisesti mun pitaa jatkossa kayda vahemman Sporan sivuilla :P

Yllapidolle terveisia, voisiko joku selvitella mahdollisuutta lahettaa
otteluselostukset talla kaudella livestreamina joko Radio Vaasan
tai Sportin sivujen kautta?

Pilvisesta Prysselista,
Aitinpoika
Hyvistä häviäjistä ei tule koskaan voittajia.
prefixcaz

ViestiKirjoittaja EH » 09 Elo 2005, 13:40

prefixcaz kirjoitti:
RAC kirjoitti:Belgialaisten määrä pelottaa kyllä. Yksikin on liikaa.
Mitä jos meidän ulkomaalaisvahvistukset tulee esim. Belgiasta?
Huippumaalivahtia, huippupakkia, maailmanluokan sentteriä jne.jne.

Joo ilmeisesti mun pitaa jatkossa kayda vahemman Sporan sivuilla :P

Yllapidolle terveisia, voisiko joku selvitella mahdollisuutta lahettaa
otteluselostukset talla kaudella livestreamina joko Radio Vaasan
tai Sportin sivujen kautta?

Pilvisesta Prysselista,
Aitinpoika

Aivan! Nyt olisi korkea aika saada nuo otteluselostukset nettiin! Sporthan haluaa olla koko maakunnan joukkue. Tämä olisi ensiaskel sitä kohti.

Tätä asiaa on jo puitu useita kausia.
EH

ViestiKirjoittaja RAC » 09 Elo 2005, 15:30

Asiaa on puitu ja vastaus on aina ollut sama. Ei onnistu. Tekijänoikeuksista kirraa..
RAC

ViestiKirjoittaja prefixcaz » 09 Elo 2005, 15:43

Jepulis.

Meita ulkopaikkakuntalaisia Sporan kannattajia
on varmaan varovastikin arvioiden satoja eika
naista lahetyksista katsojamaarat hallilla vahene.

Tekniikka on varsin yksinkertainen - tarvitaan kone
jonka TV-kortti pystyy vastaanottamaan radiotaajuuksia
ja sen jalkeen softa jolla sen voi lahettaa streamina
webbisivuille. Tallaista softaa loytyy jopa Open Source-
ilmaisversioina (esim vLAN).

Toisi melkoista helpotusta tahan krooniseen latkatuskaan.
Jos ideaa ei aleta heti toteuttamaan, niin lahetan taalta
ranskankiinalaisen sijoittajan, pelkialaisen huippusopu-
valmentajan ja tukun huippusopuvahvistuksia.

Aamen.

PS.

RAC
Lähetetty: Tii Elo 09, 2005 13:30 Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Asiaa on puitu ja vastaus on aina ollut sama. Ei onnistu. Tekijänoikeuksista kirraa..

Miten voi kirrata tekijanoikeuksista kun tekijanoikeudet on
Sporalla ja/tai Radio Vaasalla? Ongelma mihin viittaat on lahinna
musiikin tekijanoikeuksista, mutta sita musiikkia ei eratauoilla
tarvitse streamina lahettaa.

Nain YLE tekee omissa, tuottamissaan, urheilulahetyksissa.
Hyvistä häviäjistä ei tule koskaan voittajia.
prefixcaz

Osala paikallisuutisissa

ViestiKirjoittaja Juff » 13 Elo 2005, 00:09

Kiva raportti ylen paikallisuutisissa tänään Osalasta. Ok ehkä ei niin kiva, kun uutinen oli se että hän ei pelaa Sportissa, vaan matkustaa Canadaan, mutta kuitenkin kiva että asiaa huomioitiin oikein teeveen uutisissa. (Silti tämähän ei ole faneille mikään uutinen, mutta muille tuleville faneille) Samalla tuli vähän telkkarimanosta Sportille. Ei jokaisessa suomen kaupungista löydy junnua jota kutsutaan pohjoisamerikkaan pelaamaan kiekkoa. Rohkea päätös nuorelta mieheltä, mutta varmaan hyvä sellainen; uskon että tämä eka vuosi antaa paljon Oskarille.

Toivotan Oskarille onnea, ja tiedän että kaikki muutkin foorumin lukijat toivottavat menestystä ja silti toivoo että hän tulisi takaisin jonakin päivänä.
Juff

Kymysys...

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 18 Elo 2005, 12:34

Tänne näköjänsä availlaan aivan uskomaton määrä uusia viestiketjuja monilla otsakkeilla, jotka voisi hyvin sisällyttää jo olemassa oleviin otsakkeisiin! Oliskos valvojilla aihetta antaa pientä palautetta ja ehkäpä pientä ohjausta ja neuvontaa sinällään muuten hyvin toteutetun foorumin käyttäjille!?

Mutta kymysys mitä oikeasti tahdoin kysyä niin onko kenelläkään tietoa myydyistä kausareista - paljonko on saatu kaupatuksi ja paljonko niitä loppujen lopuksi viime kaudella meni?
Stadistakin päin tuulee vielä punavalkoinen puhuri....
SPORTTIKOTKA

Re: Kymysys...

ViestiKirjoittaja tnt » 18 Elo 2005, 12:42

SPORTTIKOTKA kirjoitti:Mutta kymysys mitä oikeasti tahdoin kysyä niin onko kenelläkään tietoa myydyistä kausareista - paljonko on saatu kaupatuksi ja paljonko niitä loppujen lopuksi viime kaudella meni?

Tämän päivän Pohjalaisessa Saari sanoi, että kaupaksi on mennyt jo 600 kausikorttia ja että ollaan ennätysvauhdissa.

Jokainen voi suhtautua "tietoon" niin kuin itse haluaa.
tnt

Re: Kymysys...

ViestiKirjoittaja Hirviö » 18 Elo 2005, 13:52

[quote="tntTämän päivän Pohjalaisessa Saari sanoi, että kaupaksi on mennyt jo 600 kausikorttia ja että ollaan ennätysvauhdissa.

Jokainen voi suhtautua "tietoon" niin kuin itse haluaa.[/quote]

Näinpä.Viime aikoina on toki menty tiedottamisessa parempaan suuntaan mutta varauksella pitää kaikkiin Sportia koskeviin summiin ja määriin suhtautua.

Paljon mahdollista toki on että kausikortteja tälle kaudelle ennätyksellisesti myydään. Luulen nimittäin että en ole ainut joka kyllästyi viime vuonna lippujen varausruljanssiin ja sitä myöten kausikortti tälle kaudelle tuli hankintaan. Houkuttelin samalla pari kaveria hommaamaan myös kausarin.
Hirviö

Seuraava

Paluu Keskustelut - Diskussion