Liity Vaasan Sportin Kannattajayhdistykseen.

Sport-kannattajien fanimatkat ja muut keskustelut

Liity Vaasan Sportin Kannattajayhdistykseen.

ViestiKirjoittaja Fanclub » 01 Loka 2008, 19:14

Toimintamme on ollut käynnistymässä pikku hiljaa ja homma alkaa pyöriä.
Panostamme aluksi kannatusmatkoihin mutta myöhemmin otamme
myös omia tuotteita myyntiin. Niistä ilmoitellaan sitten myöhemmin.

Liity nyt,etuja on jo, ja tulossa lisää, mm. fanimatkoista on mahdollisuus saada alennusta.

http://www.redarmy.fi/jasenedut/4/liittyminen-ja-jasenedut
Fanclub

Re: Liity Vaasan Sportin Kannattajayhdistykseen.

ViestiKirjoittaja multakassi » 04 Marras 2008, 11:56

Koska eräs boikotti on ollut otsikoissa niin haluaisin tietää onko Fanclub tämän boikotin takana yhdistyksenä?
Foorumilla lukee Red Army ja käsittääkseni Red Army oli mukana myös boikotissa. Yhdistän siis RA:n Fanclubiin, korjatkaa jos olen väärässä.

Foorumeilla pyörii Red Armyä, kannattaja yhdistystä ja ties mitä, joten uskoisin paikallaan olevan selvennyksen eri "ryhmien" liittymistä toisiinsa.
multakassi

ViestiKirjoittaja Sir Cannon » 04 Marras 2008, 12:44

Ultas ja Röd Witt boikotoivat viime pelissä.
Vaasan Sportin kannattajat R.Y ei boikotoinut. Red Army on oikeestaan kaikki fanipäädyn ihmiset, tai yleensä Sportin fanit. R.y edustaa kaikkia faneja.
Fan Clubin tarkoituksena on kannustaa! Sporttia kotona ja vieraissa, ilman ylilyöntejä, siis huutamalla, taputtamalla, laulamalla jne. Kaikenlaisesta väkivallasta Fan Club pysyy erossa.
Tulossa myös fanitavaraa. Liittyä saa kuka vaan, lisätietoja http://www.redarmy.fi
"Sä olet epäonnistunut työssäsi täydellisesti ja sun elämä on muutenkin pelkkää p*skaa"
-pastori
Sir Cannon

ViestiKirjoittaja Fanclub » 04 Marras 2008, 19:35

Kannatusyhdistys ei tue boikottia vaan seisoo joukkueen takana perjantain ottelussa.
Fanclub

ViestiKirjoittaja raimos45 » 04 Marras 2008, 20:27

Olen ollut monena vuonna Sportin kotimatseissa ja käynyt myös lähes kaikki vierasmatsit useana vuonna.
Olen RedArmyn jäsen ja liittynyt nyt rekisteröityyn Vaasan Sportin Kannattajayhdistykseen.
On erittäin loukkaavaa, että väitetään RedArmyn tai kannattajayhdistyksen provosoineen väitettyyn käyttäytymiseen.
Itse olin KooKoo matsissa ja toivotin tervetulleeksi vierailijat Vaasaan. Vierailijafanit oluttuoppiensa ääressä kyselivät "missä vessa on".
Kerroin heille, että se on tuolla pääsisäänkäynnin vieressä oikella puolella mutta en suosittelisi teidän rupeavan tuossa tilassa haastamaan riitaa RedArmyn kanssa, sillä halutessaan saa härmässä ottaa miehestä mittaa mutta ilman puukkoja.
Toivottavasti Pohjalainen ja Vasabladet keskittyvät enenmän jääkiekkoon kuin haettuihin sensaatioihin.
Kaikesta huolimatta käyn edelleen kaikissa kotimatseissa ja useinmissa vierasmatseissa, siis Sportin matseissa.
Wanhan Waasan Fani
raimos45

Paluu Red Army