Vaasan Sportin kannattajat - Red Army ry.

Sport-kannattajien fanimatkat ja muut keskustelut

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 20 Joulu 2006, 17:19

ventos kirjoitti:
Rocco kirjoitti:
Mr.Jyp kirjoitti:Sport kannattajien kannattaa jättää viinat kotiin koska hallilla on alkoholiton tilaisuus,alkoholia ei myydä ollenkaan ja puhalluskokeen näyttäessä puhdasta nollaa pääsee halliin. Paikalle on kutsuttu päiväkoti-ikäisiä joten selvä peli =)

Onko tämä pelkkä provo vai onko asiasta oikeasti jotakin oikeaa tietoa?

Asia ei ole provo, vaan täyttä totta. Jukurit joutuu olemaan kaksi ottelua ilman oluen myyntiä, kyseessä on jonkin sortin rangaistus, jostakin bileitten järjestys häiriöistä.Näin olen ymmärtänyt asian.

No ei savolaisten järjestysmiestenkään kunto kestä puhalluttaa 1500 katsojaa ja liekö heillä edes moisia oikeuksia! Joten eikus omia eväitä kaaliin jos on sellaiselle tarvetta! Jukureillehan moinen törttöily tietää vain ja ainoastaan ylimääräisen rahan menettämistä! Luulenpa, että extrarahalle olisi sieläkin käyttöä...

ps.luulisi joukkueen kotisivujen tiedottavan seuran törttöilleen ja menettäneensä anniskeluoikeudet jos näin todellisuudessa on! Ei me Sporan fanit ni pahoja olla pikkuhipruissakaan! Kaikkemme vain teemme, että Sport voittaa!
Viimeksi muokannut SPORTTIKOTKA päivämäärä 20 Joulu 2006, 17:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Stadistakin päin tuulee vielä punavalkoinen puhuri....
SPORTTIKOTKA

ViestiKirjoittaja tnt » 20 Joulu 2006, 17:30

Siinäpä onkin sitten selvittämistä, kun vaasalaiset saapuu koko matkan olutta tikanneena... Haha!
tnt

Red Army Mikkelissä

ViestiKirjoittaja raimos45 » 21 Joulu 2006, 00:36

Ainoa mitä minulla tulee ensiksi mieleen on se, että Jukureilta on anniskeluoikeudet pidätetty väliaikaisesti. Se voi johtua esimerkiksi siitä, että siellä on myyty olutta tai siideriä alaikäisille. Mutta mehän luotamme Mannerheimiin. Eteenpäin sanoi Mannerheim, tarkoittaen varmaan Sportin Red Armya.
Wanhan Waasan Fani
raimos45

ViestiKirjoittaja Hirviö » 21 Joulu 2006, 07:27

Ei olisi ihan heti uskonut. Nousiko liiallinen me-hengen nostatus jollakin ns. peruukkiin ja alkoi rähinä?

On kyllä melkoinen lovi tuloihin jos ei kahteen matsiin saa myydä olutta. Varovaisestikin arvioiden puhutaan tuhansien eurojen menetyksestä, varsinkin jos jompikumpi peli osuu lauantaille.
Nyt vaan Jukuri-fanit asialla ja puuhaamaan ylimääräistä 'myyntipistettä' johonkin suojaisaan paikkaan hallin pihalle..
Hirviö

ViestiKirjoittaja Anonymous » 21 Joulu 2006, 21:24

Hirviö kirjoitti:Ei olisi ihan heti uskonut. Nousiko liiallinen me-hengen nostatus jollakin ns. peruukkiin ja alkoi rähinä?

Täällä, kun juhlitaan, niin sitten juhlitaan viimeisenpäälle eikä niin kuin siellä, että uhotaan, mutta siihen se sitten jääkin.

PS. Ei täällä mihinkään alkometriin tarvitse puhaltaa. Joten teretulemas örisemään päämaja kaupunkiin.
Anonymous

ViestiKirjoittaja Juff » 26 Joulu 2006, 03:32

Kirjallinen anomus vaimolle oli jo läpäissyt ensimmäisen vaiheen ja matka olisi minun osalta ollut melkein paketissa. Oletan ettei järjestetä matkaa kun ei olla mainittu siitä mitään :-/

Pitää kai tsekata miten tämä jäähallin järjestämä lähetys etenee ja pysyä kotinurkissa sitt.
Juff

ViestiKirjoittaja J.Kuusisto » 26 Joulu 2006, 12:59

Itse olen valitettavasti poissa paikkakunnalta 27.12-6.1. välisenä aikana, joten en pysty matkaa järjestämään. Kyllähän tässä on tullutkin jo yksi peli missattua tällä kaudella harjoituspelit mukaanlukien, että pari peliä sinne tai tänne. Or not!

Hyvää Joulua muuten kaikille!
J.Kuusisto

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 26 Joulu 2006, 16:41

J.Kuusisto kirjoitti:Itse olen valitettavasti poissa paikkakunnalta 27.12-6.1. välisenä aikana, joten en pysty matkaa järjestämään. Kyllähän tässä on tullutkin jo yksi peli missattua tällä kaudella harjoituspelit mukaanlukien, että pari peliä sinne tai tänne. Or not!

Hyvää Joulua muuten kaikille!

Tämä on hyvä kohta huomata, että onko tosiaan näin että jos Jaakko ei jostain syystä voi reissuja järjestää niin kaatuuko fanimatkat tähän? Bändin sisällä on varmasti tiedossa ollut, että Jaakko ei paikalla tuolloin ole, mutta kukaan ei ole astunut tilalle fanimatkaa vetämään ja järjestämään! Tätä olisi hyvä tutkia! Toivottavasti me Etelästä päästään Mikkelssoniin jollakin rykmentillä!
SPORTTIKOTKA

Mikkeliin

ViestiKirjoittaja raimos45 » 26 Joulu 2006, 20:51

Jos ruotsalainen astronautti pääsi perille avaruusasemalle, niin eiköhän mekin päästä Vaasasta Mikkeliin.
Wanhan Waasan Fani
raimos45

ViestiKirjoittaja Red&white » 27 Joulu 2006, 11:42

Kumma juttu kun Jaska ei ole kerran paikalla niin Ultraskaan ei ottanut hommaa haltuun ja järjestänyt matkaa.
Red&white

ViestiKirjoittaja Latukone » 27 Joulu 2006, 17:04

No onahn sitä ennenkin ajeltu henkilöautolla Mikkeliin. Uusavuton ei tarvi olla...
Latukone

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 27 Joulu 2006, 17:33

Latukone kirjoitti:No onahn sitä ennenkin ajeltu henkilöautolla Mikkeliin. Uusavuton ei tarvi olla...

Stadista lähtee ainakin kolmen hengen autokunta!
SPORTTIKOTKA

ViestiKirjoittaja Anonymous » 29 Joulu 2006, 13:11

Eipä teitä vaasalaisia siellä kovin montaa ollut. Olisko ollut jotain 6-8. Huvittavaa oli, Reunanen huus yksin teidän äänen yli.
Anonymous

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 29 Joulu 2006, 13:40

Jukuri kirjoitti:Eipä teitä vaasalaisia siellä kovin montaa ollut. Olisko ollut jotain 6-8. Huvittavaa oli, Reunanen huus yksin teidän äänen yli.

Olet siis kuullut kannustuksemme! Loistavaa! Minä en kuullut toimestanne muuta kuin rumpujen pärinän sekä discojumputuksen mitä hallissanne soitettiin! Ei vain oikein sovi jääkiekko-otteluun!
SPORTTIKOTKA

Mikkeli

ViestiKirjoittaja raimos45 » 29 Joulu 2006, 20:04

Oliko se Reunasen huuto, jonka kuulit kun hänet otettiin maalin suulta pois ja Sportin pelaaja lähetti kiekon tyhjään maaliin. Se osui meidän kannustuksestamme huolimatta keskelle pystytolppaa ja valitettavasti kiekko valitsi mikkeliläisten vuoksi helponman vaihtoehdon eli pomppasi väärälle puolelle maalitolppaa. Meidän kannustusjoukko ymmärsi mikkeliläisten tuskan ja emme enää halunneet sitä lisätä, sillä ottelu olisi ollut silloin jo 2-5 ja lopputuloskin. Muuta huutoa en Reunaselta kuullut meidän kannustuksen seasta, siis "loppuun asti huudetaan".
Wanhan Waasan Fani
raimos45

Olen ymmällä

ViestiKirjoittaja Anonymous » 30 Joulu 2006, 00:24

Oliko eilisessä pelissä Sportin kannattajia? Mä en nähnyt ketään, jos oli, niin ei ne mitään mekkalaa pitäneet.
Itse pelistä Sport oli parempi sillä se pelasi Duvfa kiekkoa mitä Vaasalaiset vihaavat, ihme juttu.
Anonymous

Re: Olen ymmällä

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 30 Joulu 2006, 00:56

ventos kirjoitti:Oliko eilisessä pelissä Sportin kannattajia? Mä en nähnyt ketään, jos oli, niin ei ne mitään mekkalaa pitäneet.
Itse pelistä Sport oli parempi sillä se pelasi Duvfa kiekkoa mitä Vaasalaiset vihaavat, ihme juttu.

Peruukki pois silmiltä ja pois rumpujen vierestä niin näet ja kuulet jotakin! Olimme vastakkaisessa päädyssä ylhäällä mitä nämä sarvipäät ovat! Kummasti vain seitsemän ihmistä sai aikaan enemmän kuin koko halli Jukurtteja! Kyllä Mikkeliläinen katsoi jälleen ihmeissään lopun kuorollemme Te voitte lähtee, te voitte lähtee...On se voittaminen vieraissa vain keskimääräistä makianpaa!

Huomasit varmasti miten Sporan pelaajat tulivat kiittämään meitä ja esittipä Höyläkin pyynnöstämme yhden shown jäällä! Kiittivätkö pelaajanne Teidän kannustustanne?
SPORTTIKOTKA

ViestiKirjoittaja Anonymous » 03 Tammi 2007, 16:05

Taisivat kyllä kiittää. Ja paljon parempi sitä on kiittää kun on ite voittanut, voi olla ettei huvita faneille vilkutella jos on hävinnyt pelin, mutta Jukurilauma kiitti silti. Tarkotin tolla Reunasen huudolla sitä kun antoi ohjeita, kyllä teidän ääni jäi siinä kakkoseks ja kuulin myös SarvisClubin huudot vaikka istuinkin toisessa päässä tosiessa erässä.
Anonymous

Re: Olen ymmällä

ViestiKirjoittaja Anonymous » 07 Tammi 2007, 17:26

SPORTTIKOTKA kirjoitti:
ventos kirjoitti:Oliko eilisessä pelissä Sportin kannattajia? Mä en nähnyt ketään, jos oli, niin ei ne mitään mekkalaa pitäneet.

Peruukki pois silmiltä ja pois rumpujen vierestä niin näet ja kuulet jotakin! Olimme vastakkaisessa päädyssä ylhäällä mitä nämä sarvipäät ovat! Kummasti vain seitsemän ihmistä sai aikaan enemmän kuin koko halli Jukurtteja! Kyllä Mikkeliläinen katsoi jälleen ihmeissään lopun kuorollemme Te voitte lähtee, te voitte lähtee...On se voittaminen vieraissa vain keskimääräistä makianpaa!

Huomasit varmasti miten Sporan pelaajat tulivat kiittämään meitä ja esittipä Höyläkin pyynnöstämme yhden shown jäällä! Kiittivätkö pelaajanne Teidän kannustustanne?

Sinänsä ymmärrän Jukuri pelaajia jos eivät kiittämään mene. Tyhmäähän se hiljaisuudesta kiittää(Paitsi rummut)
Anonymous

ViestiKirjoittaja Villasukka » 07 Tammi 2007, 17:41

Ei paljoa kaikunut jukurufanien laulut eilen kuparisaaressa. Yhtäkään vässykkää ei ollut vaivautunut paikalle.
Villasukka

ViestiKirjoittaja Anonymous » 08 Tammi 2007, 01:05

Tuletteko Vantaalle 26.1? Voitas tulla EtäKärppien porukalla kattoon millaista on meno katsomossa. Jos ette EtäKärpät on outo asia, niin kyseessä on Etelä-Suomen oma Kärppien fan club www.etakarpat.net. Jos vaikka jotain uutta pääsis näkemään/kuulemaan. Mainetta teillä ainakin on.
Anonymous

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 08 Tammi 2007, 01:36

Mensonge kirjoitti:Tuletteko Vantaalle 26.1? Voitas tulla EtäKärppien porukalla kattoon millaista on meno katsomossa. Jos ette EtäKärpät on outo asia, niin kyseessä on Etelä-Suomen oma Kärppien fan club www.etakarpat.net. Jos vaikka jotain uutta pääsis näkemään/kuulemaan. Mainetta teillä ainakin on.

Vantaalle saapuu ainakin varmalla todennäköisyydellä Eteläisen Red Armyn bändiä paikalle! Vaasasta tulevasta rykmentistä ei ole vielä ainakaan minulla tietoa! Viimeksi Vantaalla oli ainakin yksi bussillinen myös Vaasasta!

On hienoa, että teilläkin touhua riittää ja joitakin otteluita olen nähnyt missä teitä on ollut varsin paljonkin! Teillä on näyttävä lippu EtäKärpät, mutta kannustuksenne katsomossa on varsin yksipuolista ollut!

Ai ai kun muistan vielä tappelumme divariaikana sekä Vaasassa että Oulun punaisessa ladossa! Oulussa ei ollut tunnelmaa ja jos sitä alkoi toimestamme olla niin johan hallista lähti jamppaa hallin ulkopuolelle. Oi niitä aikoja kun divarillakin oli merkitystä.
SPORTTIKOTKA

ViestiKirjoittaja Anonymous » 08 Tammi 2007, 11:28

No toivottavasti Vaasastakin tulee porukkaa. Merkitään tuo päivä kalenteriin ja muistakaa, odotukset on kovat! Kunnon meininkiä sitte sinne katsomoon.

Kannattaa tulla kattoon ja kuunteleen vähän lähempää, kuinka yksipuolista se kannustus on. Joka pelissä helposti semmoset kymmenkunta laulua on käytössä. Laulut vaan ei tahdo kuulua yhtä kauas, kuin huudot, näinhän se aina on. Huudot on huutoja, niitä nyt on kaikilla. Rumpuja on, mutta pyritään niiden käytössä kohtuuteen ja järkevöittämään sitä puolta.

Iso lippu meillä on ollut lähes koko liiga-ajan käytössä. Lisäksi reilut 20 isoa heilutuslippua tuli täksi kaudeksi. Pieniä tifolippujakin on 200, tosin niitä käytetään vain tifotouhuissa, eli ei läheskään aina.

Juu ja Raksilassa nyt ei tunnelmaa tunnetusti ole. Mutta se ei ole meidän häpeä, kun ei siellä toimita.

Hiukan off-topiccia, mutta sallittakoon.
Anonymous

ViestiKirjoittaja Anonymous » 15 Tammi 2007, 17:22

perku64 ei se tarkota kaatuu sport kaatuu vaan *sensuroitu* paskat jukurttiKÄRPPÄSARVIPÄÄPELLET

*sensuroitu* IDIOOTIT

Asiallisia kommentteja tuolla Jukureiden keskustelupalstalla taitaa olla jollain Vaasalaisella ne ajat kuukaudesta.
Anonymous

ViestiKirjoittaja Imhotep » 15 Tammi 2007, 17:38

uukoo kirjoitti:perku64 ei se tarkota kaatuu sport kaatuu vaan *sensuroitu* paskat jukurttiKÄRPPÄSARVIPÄÄPELLET

*sensuroitu* IDIOOTIT

Asiallisia kommentteja tuolla Jukureiden keskustelupalstalla taitaa olla jollain Vaasalaisella ne ajat kuukaudesta.

Ja tämä liittyy Vaasan Sportin Kannattajat Ry:hyn miten?

Jos haluat provota, niin tee se jossain suomi24-palstalla.

edit: typo
Viimeksi muokannut Imhotep päivämäärä 15 Tammi 2007, 18:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Imhotep

EdellinenSeuraava

Paluu Red Army