Annetaan istumakausikortti

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Annetaan istumakausikortti

ViestiKirjoittaja SportSyrän » 16 Joulu 2015, 00:38

Minulla mennyt maku Sportin tekemisiin, 9 peliä putkeen turpaan ei enään selitykset auta. Vaikka fani olen tänä kautena en enään halliin astu, haluan antaa minun kausikorttini sellaiselle joka sitä oikeasti haluaa ja tulee käyttämään.

Vaadin Valtoselle ja Jämsälle kenkää välittömästi!
SportSyrän

Re: Annetaan istumakausikortti

ViestiKirjoittaja Der Adler » 16 Joulu 2015, 01:13

Heh :D Kauhee iso "sportsyrän".

No, mikäs siinä, hyvä vaan jos joku oikea fani saa tämä kausari. (mulla on jo oma)
Der Adler

ViestiKirjoittaja SportSyrän » 16 Joulu 2015, 01:53

Kyllä tässä sydän jo vähemmästäkin murtuu ja elän tunteella, jos olet huomannut. Lupasin kausikortin antaa sitä tarvitsevalle ja hän sen myös saa. Ei tässä paljoa naurata 9 pelin tappioputken jäljiltä...
SportSyrän

ViestiKirjoittaja Der Adler » 16 Joulu 2015, 02:20

SportSyrän kirjoitti:Kyllä tässä sydän jo vähemmästäkin murtuu ja elän tunteella, jos olet huomannut. Lupasin kausikortin antaa sitä tarvitsevalle ja hän sen myös saa. Ei tässä paljoa naurata 9 pelin tappioputken jäljiltä...

Ei naurata ei, muttä tä on urheilu, joku jengi pitää vaan aina olla sijalla 15 ja 14 ja 13....ja jopa sijalla 12.
Der Adler

ViestiKirjoittaja peruspakki » 16 Joulu 2015, 10:04

SportSyrän kirjoitti:Minulla mennyt maku Sportin tekemisiin, 9 peliä putkeen turpaan ei enään selitykset auta. Vaikka fani olen tänä kautena en enään halliin astu, haluan antaa minun kausikorttini sellaiselle joka sitä oikeasti haluaa ja tulee käyttämään.

Vaadin Valtoselle ja Jämsälle kenkää välittömästi!

Lähetä minulle osoitesi niin tulen hakemaan pois!
säsongen avgörs på våren. Inte i november!
peruspakki

Paluu Keskustelut - Diskussion