Juuri NYT kannattaa tulla hallille!

Jääkiekkokeskustelua laidasta laitaan. Pelaajat, ottelut, valmennus ym. kaikki tämän otsikon alle. Diskussion även på svenska - gärna även under egna rubriker.

Re: Juuri NYT kannattaa tulla hallille!

ViestiKirjoittaja muuttohaukka » 02 Helmi 2016, 15:49

tipi59 kirjoitti:EI

Perustele, esimerkiksi allaolevan listan perusteella (Kookootahan täällä on laajasti jumaloitu).

Bertrand - Haataja
Vänttinen - Green
Newton - O´Connor
Brennan - Watkins
Peltola - Eklund
Kokkala - Malinen
Riska - Kangasmäki
Laakso - Lehtonen
DaCosta - Hakulinen
Gröndahl - Grönholm
Pukka - Vallin
Järvinen - Järvenpää
"Olen ollut tähän saakka hiljaa, mutta jossain se raja menee ja se raja ylitettiin tänään" - Tomek
muuttohaukka

ViestiKirjoittaja SPORTTIKOTKA » 02 Helmi 2016, 23:00

Kyllä mä oon pettynyt. Vuosikymmeniä haettiin liigapaikaa ja nyt kun taistellaan Sportin historian ehkä tärkeimpiä pelejä ja mahdollisuuksia on ihan mihin vain niin mitä tekee yleisö? Istuu himassa ja katsomossa sama määrä jengiä ku mestismatseissa. Käsittämätöntä.
Stadistakin päin tuulee vielä punavalkoinen puhuri....
SPORTTIKOTKA

ViestiKirjoittaja Hartsportti » 02 Helmi 2016, 23:47

SPORTTIKOTKA kirjoitti:...nyt kun taistellaan Sportin historian ehkä tärkeimpiä pelejä ja mahdollisuuksia on ihan mihin vain...

Samaa mieltä, mahdollisuudet on mihin vain! Turun rökäletappion jälkeen otteet taas selvästi parantuneet, joten ehkä toimi hyvänä herättelynä. Jos päästään sääleihin, niin mm. Kalpa/Saipa täysin voitettavissa. Kärkijengejä vastaan on myös taisteltu kelpo lailla.

Ne jotka nyt jää kotiin on sitten turha huudella mitään Kuuseloita ikinä Sporttiin, näillä yleisömäärillä ollaan korkeintaan pelkkä potentiaalinen yllättäjä.
Hartsportti

ViestiKirjoittaja leuka » 03 Helmi 2016, 00:19

MIssä yleisö......en voi käsittää???
Sportin toimiston tai Pohjalaisen/Vasabladetin kautta kysely - mikä on kun et tule halliin......HUOM !!! PAIKANPÄÄLLE !!??
Tullaanko vasta sitten kun ns. pöytä on "katettu" - häh, eli kun on 100 %:n varma playoff paikka???
Hei camoon !!! nyt pitää Sporttia ehdottomasti KANNATTAA huom !!! KANNATTAA......siinä ohessa automaattisesti tulee
sitten myöskin kannustaminen, kunhan poissaolija vaivautuu tulemaan Kuparisaaren halliin !!??
ISOILLA JOUKOILLA TORSTAINA HPK KAATOON - EIKÖS ???
leuka

ViestiKirjoittaja Prudden » 03 Helmi 2016, 00:40

Ei voi ymmärtää!

Se on tietysti niin, että kun jokainen ajattelee, että ei se nyt yhdestä ihmisestä ole kiinni ja itse sohvalle hyvällä tekosyyllä, niin eihän siinä menetetä kuin yksi katsoja, mutta kun moni ajattelee samoin, alkaa se jo tuntua.

Sinä, kuka ikinä oletkin. Mieti, jos vaikka ensi kerralla raivaisitkin sitä aikaa kalenterista ja muuttaisit ajatteluasi, että perhana, minäpä lähden tästä nyt sinne hallille ja kannan omalta osaltani "vastuun", että seura voi hyvin ja kehittyy sekä voidaan joskus vaikka vaatiakin niitä kuuseloita ja kontioloita...

PRKL! Että mä nään punasta tästä touhusta! Vaasassa ei ainakaan välimatkat pitäisi olla este, kuten jossain Kouvolan "kaupungissa", jossa etäisyys itse kyläpahaseen helpostikin kymmeniä kilsoja.

C'moon Vaasa! Nyt hallille jokainen. Vaikka iltalenkkinä kävely hallille ja matsin jälkeen takaisin. Tekee muuten hyvää! Kannattaa kokeilla!
Prudden

ViestiKirjoittaja RainMan » 03 Helmi 2016, 04:27

Ei ne välimatkat ole se este vaan ehkäpä porukkaa ei kiinnosta mikään HMV seura kuten Sport. Itse olen syntyperäinen Vaasalainen ja omasta puolestani voin sanoa, että Sport ei ole ikinä kiinnostanut pätkän vertaa itseäni eikä myöskään kavereitani, eikä tule kiinnostamaan vaikka Sport voittaisi kymmenen mestaruutta putkeen. Minä ja kaveripiirini ollaan oltu Jokerit faneja sieltä 90-luvun Jokerit - TPS finaali sarjoista lähtien ja tulemme olemaan jatkossakin Jokereiden leirissä. Tällä viestillä vaan yritän sanoa, että Vaasassa on varmasti paljon muitakin meidän kaltaisia jääkiekon seuraajia joita ei oman kaupungin joukkue kiinnosta pätkän vertaa. Jokerit kun lähti KHL:ään niin kotoisen liigan kiinnostavuus tipahti itselläni nollaan prosenttiin. Varmaan tulisi käytyä hallilla jos siellä olisi mahdollista nähdä Jokereiden pelaavan, mutta kun ei ole mahdollista niin eipä nappaa.
RainMan

ViestiKirjoittaja Prudden » 03 Helmi 2016, 07:39

Kiinnosti se Sport kuitenkin sen verran, että jaksoit tulla Sportin foorumille ja vielä rekisteröityäkin tänne.

Mikä oli sanomasi? Totta kait jokainen saa kannattaa, mitä seuraa haluaa ja varmasti täältä löytyy muitakin, joita ei Sport kiinnosta. Kerron vain sinulle, että esimerkiksi Helsingissä puolestaan joitain kiinnostaa puolestaan Sport. Itse asiassa, kun siellä vetelä-päädyssä itsekin aika pirun monta kertaa tullut käytyä, koska moni kaveri kuuluu Jokereiden kannattajiin, heistä, siis Jokereiden kannattajista yllättävän montaa kiinnostaa puolestaan Sport. Mutta tuolla ei ole mitään merkitystä.

Tässä ketjussa pohdimme, mikä Sportin kannattajia mättää, kun jäävät kotiin. Suurin osa kuitenkin tätä foorumia lukevista on juuri nimenomaan Sportin kannattajia. Sattuuhan tämä nyt kuitenkin olemaan seuran oma kotisivun foorumi. ;)
Prudden

ViestiKirjoittaja t.m.a.l » 03 Helmi 2016, 08:35

leuka kirjoitti:MIssä yleisö......en voi käsittää???
Sportin toimiston tai Pohjalaisen/Vasabladetin kautta kysely - mikä on kun et tule halliin......HUOM !!! PAIKANPÄÄLLE !!??
Tullaanko vasta sitten kun ns. pöytä on "katettu" - häh, eli kun on 100 %:n varma playoff paikka???
Hei camoon !!! nyt pitää Sporttia ehdottomasti KANNATTAA huom !!! KANNATTAA......siinä ohessa automaattisesti tulee
sitten myöskin kannustaminen, kunhan poissaolija vaivautuu tulemaan Kuparisaaren halliin !!??
ISOILLA JOUKOILLA TORSTAINA HPK KAATOON - EIKÖS ???

Voihan sitä kyselyä taas järjestää, mutta kyllä mä väittäisin, että ongelmakohdat ovat kovin hyvin jo tiedossa. Ei taida olla vaan resursseja tehdä niile mitään...

Itse aloittaisin tarjoilemalla porkkanoita melkein jokaiseen peliin ja kohdentamalla pieniä mainoskampanjoita enemmän.
t.m.a.l

ViestiKirjoittaja morooni » 03 Helmi 2016, 08:43

RainMan kirjoitti: että Sport ei ole ikinä kiinnostanut pätkän vertaa itseäni eikä myöskään kavereitani

Mutta silti etsit, rekisteröidyt ja osallistut sport aiheisiin keskusteluihin? mjoo..

Itsellä tulee mieleen tuo sportin hullu hinnoittelu että joka otteluun samat hinnat?..ilmeisesti? Mielestäni tarjonnan ja kysynnän pitäisi määrätä hinta eli näillä hinnoilla tai hieman suolasemmilla viikonloppujen mm. Kärpät,IFK, Ässät peleihin, viikkopeleistä aneemisimmat pitäisi myydä noin puoleen hintaan tuosta kauden huippuhinnasta.
morooni

ViestiKirjoittaja EH » 03 Helmi 2016, 09:42

RainMan kirjoitti: Itse olen syntyperäinen Vaasalainen ja omasta puolestani voin sanoa, että Sport ei ole ikinä kiinnostanut pätkän vertaa itseäni eikä myöskään kavereitani

Alkaa olemaan aika paksua tekstiä. Tai sitten sulla on oudot kaverit. Minä en tunne työpaikaltani tai kaveripiiristäni yhtään sellaista urheilua aktiivisesti seuraavaa juuriltaan vaasalaista, joka ei kannattaisi oman kotikaupungin lätkäjoukkuetta.

morooni kirjoitti:
Itsellä tulee mieleen tuo sportin hullu hinnoittelu

Hintoja voidaan aina moittia ja varmasti hinta on monelle syy jäädä kotiin. Duunarin käteenjäävällä palkalla ei perhettä tuoda peleihin kovin usein. Silti näkisin syyt kotiin jäännille vieläkin syvemmällä. Seuran kannattaminen tai "värin tunnustaminen" ei välttämättä edes vaadi halliin paikan päälle tulemista, koska pelit voi katsoa kotisohvalta edullisesti sekä tämän lisäksi osallistua kannattamiseen keskuteluopalstojen ja sosiaalisten medioiden välityksellä.

Välttämättä hintojen laskeminen ei olisi edes järkevää, koska se ei välttämättä lisäisi yleisömääriä kovinkaan merkittävästi. Siitä olen ehdottoman samaa mietä, että hinnottelussa pitää huomioida vastustaja eli vastustajan sarjatilanne, nimi ja muut yleisömäärään vaikuttavat tekijät.
Urheilullisesti avoimien sarjojen puolesta!
EH

ViestiKirjoittaja leuka » 03 Helmi 2016, 14:41

Pienistä asioista/puroista pitää yleisön kosiskelu alkaa ja nimenomaan näitä "värittömämpiä"
joukkueita vastaan, että saadaan lehterit täyteen.
Eilenkin kun katsoin esim. tuota duunari Vänttisen PARTAA ja kasvojen ilmeitä ja Järän otteita
maalilla, niin jotenkin tulli sellainen tunne että tänä keväänä SPORT tulee tekemään ihmeitä !!!
Siis markkinoidaan vaikka sitä Vänän partaa ja hänen otteitaan ja tule katsomaan huomenna kun
VÄNTTINEN tekee liigahistoria 100:n maalin !!??
On meillä hieno KOTKALAUMA !!
leuka

ViestiKirjoittaja EH » 03 Helmi 2016, 15:07

leuka kirjoitti:Siis markkinoidaan vaikka sitä Vänän partaa ja hänen otteitaan ja tule katsomaan huomenna kun
VÄNTTINEN tekee liigahistoria 100:n maalin !!??

Kyllä kyllä, nyt alat olla sielä markkinnoinnin ytimessä! Tämä on juurikin sitä luovaa hulluutta ja pöljyyttä, jolla parhaassa tapauksessa täytetään halli. Se perinteinen ilmoitus illan ottelusta ei saa vaikeasti liikuteltavia, mutta potentiaalisia katsojia liikkeelle.
Urheilullisesti avoimien sarjojen puolesta!
EH

ViestiKirjoittaja MrMacmanaman » 03 Helmi 2016, 19:08

RainMan kirjoitti:Minä ja kaveripiirini ollaan oltu Jokerit faneja sieltä 90-luvun Jokerit - TPS finaali sarjoista lähtien ja tulemme olemaan jatkossakin Jokereiden leirissä. Tällä viestillä vaan yritän sanoa, että Vaasassa on varmasti paljon muitakin meidän kaltaisia jääkiekon seuraajia joita ei oman kaupungin joukkue kiinnosta pätkän vertaa.

Tässähän tämä selvisi. Mitäpä sitä jotain kakkosdivari porukkaa kannattamaan, kun voi valita toisen Sm-liigan menestyjistä. Ihan perus gloryhunttausta. Ja varmasti samoin ajattelevia ihmisiä on Vaasassa ja muuallakin, koska senhän takia isoilla seuroilla on enemmän kannattajiakin.

Jokainen toki kannattaa ketä haluaa ja tuskin kovin moni alkaa kannattamaansa joukkuetta vaihtamaan, vaikka se olisi valittu mistä tahansa syystä. Itse en tosin arvosta tapaa, jossa ryhdytään kannattamaan joukkuetta pelkän menestyksen perusteella, vaikka seuraan ei muuten ole mitään siteitä.
MrMacmanaman

ViestiKirjoittaja morooni » 03 Helmi 2016, 20:50

EH kirjoitti:
Välttämättä hintojen laskeminen ei olisi edes järkevää, koska se ei välttämättä lisäisi yleisömääriä kovinkaan merkittävästi. Siitä olen ehdottoman samaa mietä, että hinnottelussa pitää huomioida vastustaja eli vastustajan sarjatilanne, nimi ja muut yleisömäärään vaikuttavat tekijät.

Omista naama tutuista on jäänyt moni vanhempi kannattaja pois liiganousun jälkeen ja luullakseni syynä on toi hinta, saataisiin edes motarinpäätyyn järkevämpi hinnoittelu että huonojalkaisimmat seisomakatsomo katsojat malttaisivat ostaa lippunsa sinne.

Toinen tärkeä ryhmä olisi teinit, Jos sieltä ei saada houkuteltua uusia kannattajia niin ei niitä tulevaisuudessakaan ole.

Alennusmyyntiä en vaasaan halua mutta pitää muistaa että tuossa kilpaillaan katsojista aika monen viihdetuottajan (urheiluseurat,konsertit,elokuvat,teatterit) kanssa kaupungissa jossa on ollut aina haaste saada väki liikkeelle.
morooni

ViestiKirjoittaja leuka » 03 Helmi 2016, 21:40

Minkä takia ei porukkaa tule hallille, no tässä itselleni tulleita tietoja ja niitä vahvistui tänään vielä
useita tapauksia.
Huom!!! Huom!!! Ruutu plus TV:n kautta on vaivaton katsoa, näin tapahtui esim. eilen kun katsoivat
Sport-SaiPa pelinkin eilen. Sanoivat, että voivat ehkä tulla katsomaan esim. Hifkiä, Kärppiä, Tapparaa
jos ottelussa on tiedossa jotain kiihkoa!!!???
Joten ISO syy katsojamäärien katoon on Ruutu Plus tv !!!???
Valmentajakysymyksestä: Risto Dufva on mielestäni paras valmentaja (liigatasoa) mestiksessä, eli hänet pitäisi Sportin palkata
valmentajakseen.
leuka

ViestiKirjoittaja VSL » 03 Helmi 2016, 22:04

leuka kirjoitti:Joten ISO syy katsojamäärien katoon on Ruutu Plus tv !!!???

Varmasti. Saman hintaiseksi tulee mennä katsomaan yksi kotiottelu istumapaikalta, kun katsoa kuukauden pelit kotoa.
VSL

ViestiKirjoittaja MrMacmanaman » 03 Helmi 2016, 22:09

Onhan tuolla ruudulla ollut noita tarjouksia joihin moni on varmasti tarttunut. Itsekin ostin tuossa sarjan puolivälin tienoilla koko loppukauden pelit 50€:lla.
MrMacmanaman

ViestiKirjoittaja RainMan » 04 Helmi 2016, 15:03

morooni kirjoitti:Mutta silti etsit, rekisteröidyt ja osallistut sport aiheisiin keskusteluihin? mjoo..

Joo kun tarpeeksi kauan on kuunnellut työpaikan kahvipöydässä muutaman Sport kannattajan juttuja ja jatkuvia pyyntöjä tulla hallille katsomaan sitä heidän kannattamaansa seuraansa niin kyllä sitä nopeasti löytää foorumin. Täällähän sitä samaa saa lukea tekstin muodossa tyyliin: "miksi ei tule porukkaa hallille ei voi käsittää.". Sitä vaan yritin sanoa, että täällä Vaasassa taitaa olla muiden jengien kannattajia reilusti enemmän kuin Sportin omat fanit käsittääkään ja se voi olla hyvinkin se yksi syy miksi sinne hallille ei saada väkeä. Ja eikös se Tami aikoinaan sanonut, että Vaasa on ennen kaikkea Futis kaupunki ja hän yrittää tehdä Vaasasta myös jääkiekko kaupungin.

EH kirjoitti:Alkaa olemaan aika paksua tekstiä. Tai sitten sulla on oudot kaverit.

Mulla on vissiin sitten oudot kaverit sovitaan niin.

MrMacmanaman kirjoitti:Tässähän tämä selvisi. Mitäpä sitä jotain kakkosdivari porukkaa kannattamaan, kun voi valita toisen Sm-liigan menestyjistä. Ihan perus gloryhunttausta.

En tiedä mitä on, mutta jos mennään mainitsemasi gloryhunttauksen perässä niin sittenhän varmaan pitäisi meikänkin olla intohimoinen kärppä kannattaja ei nimmittäin ole pahemmin menestystä tullu Jokereille sitten sen kultaisen 90-luvun. Yksi mestaruus 2000 luvulla sekin yli kymmenen vuoden takaa.
RainMan

ViestiKirjoittaja muuttohaukka » 04 Helmi 2016, 16:04

Oletko Sademies koskaan käynyt hallilla? Saatat vielä yllättyä. Itse olen niinikään ollut Jokerikannattaja lastenkengistä asti, mutta se ei ole estänyt minua kannattamasta Vaasan Sportia. Aloin käymään Sportin peleissä joskus kymmenkunta vuotta sitten, rakkaudesta lajiin nimeltään jääkiekko. Olen siis alunperin kotoisin toiselta paikkakunnalta. Siinä sitten pikkuhiljaa syttyi liekki myös joukkuetta kohtaan. Hyvä puolihan on, että mitään ristiriitaa kahden kannattamani joukkueen välillä ei koskaan ole päässyt syntymään, koska eivät ole pelanneet samassa sarjassa. Tosin täytyy tunnustaa, että jos Jokerit tänä päivänä palaisi Liigaan, niin Sport vetäisi kyllä pidemmän korren.
"Olen ollut tähän saakka hiljaa, mutta jossain se raja menee ja se raja ylitettiin tänään" - Tomek
muuttohaukka

ViestiKirjoittaja Outpost » 04 Helmi 2016, 22:25

Olin Saipa pelissä hallilla, mutta nyt katsoin telkusta koska kipeenä. Sama trendi näyttäisi jatkuvan. 2534 katsojaako oli? Nyt tarttis tehrä jotain. Toi d katsomo on lähes aina lähes tyhjä. Vielä viimekautena seisomakatsojia se oli pullollaan. Joko noi tarttee poistaa tai myydä seisomalipun hinnalla tai jotain.
Outpost

ViestiKirjoittaja muuttohaukka » 05 Helmi 2016, 08:53

Outpost kirjoitti: Nyt tarttis tehrä jotain. Toi d katsomo on lähes aina lähes tyhjä. Vielä viimekautena seisomakatsojia se oli pullollaan. Joko noi tarttee poistaa tai myydä seisomalipun hinnalla tai jotain.

Tällä kaudella ei oikein voi enään lähteä tekemään suuria korjausliikkeitä. Merkittävä ongelmahan on, ettei D-katsomosta ollut tietoakaan, kun tämän kauden kausilippuja myytiin. Hyvänä puolena, niin nyt pitäisi ainakin olla tiedossa, ettei noita paikkoja saa myytyä Silver-hinnoilla. Ens kauteen Heikki jo lupasi, että tuotteet on laitettu kokonaan uusiksi = hinnoittelu realistisemmaksi.
Viimeksi muokannut muuttohaukka päivämäärä 05 Helmi 2016, 09:49, muokattu yhteensä 1 kerran
muuttohaukka

ViestiKirjoittaja tipi59 » 05 Helmi 2016, 09:24

[quote="RainMan"]Ei ne välimatkat ole se este vaan ehkäpä porukkaa ei kiinnosta mikään HMV seura kuten Sport. Itse olen syntyperäinen Vaasalainen ja omasta puolestani voin sanoa, että Sport ei ole ikinä kiinnostanut pätkän vertaa itseäni eikä myöskään kavereitani, eikä tule kiinnostamaan vaikka Sport voittaisi kymmenen mestaruutta putkeen. Minä ja kaveripiirini ollaan oltu Jokerit faneja sieltä 90-luvun Jokerit - TPS finaali sarjoista lähtien ja tulemme olemaan jatkossakin Jokereiden leirissä. Tällä viestillä vaan yritän sanoa, että Vaasassa on varmasti paljon muitakin meidän kaltaisia jääkiekon seuraajia joita ei oman kaupungin joukkue kiinnosta pätkän vertaa. Jokerit kun lähti KHL:ään niin kotoisen liigan kiinnostavuus tipahti itselläni nollaan prosenttiin. Varmaan tulisi käytyä hallilla jos siellä olisi mahdollista nähdä Jokereiden pelaavan, mutta kun ei ole mahdollista niin eipä nappaa.

No ensinnäkin sytyperästä Vaasalaista susta ei saa tekemälläkään eikä kyllä kavereistasikaan, toiseksi on asia miten on, niin en kyllä tiedä ainuttakaan muuta henkilöä/henkilöitä, joka ei olisi itse harrastanut tai edes seurannut oman kaupungin joukkueiden edesottamuksia ja sitä kautta tietysti myös kiinnostunut, eli pidän kyllä tätä kirjoitusta pelkkänä vitsinä. Yksikään Vaasalainen / pohjalainen ei oman kaupunginsa tai maakuntansa täheren syyllistyisi tähän. Et vaan voi olla tosissasi, mutta jos todellakin olet, niin ei muuta kun hyvää päivää.
tipi59

ViestiKirjoittaja Samba » 05 Helmi 2016, 20:30

Vuorokausi mennyt viime häviöstä ja aina vaan pännii, mutta täälä ollaan ihmetelty miksi porukka ei löydä hallille ja kyllä syy on eilisen tyyppisessä pelissä. Kuinka mones kerta tämän kauden aikana johdosta häviöön? Mielummin vedän itseni vasaralla peukaloon ilmaiseksi kun maksan kovan lippuhinnan eilisenkaltaisista otteluista. Kyllä tämän kauden aikana on tullut liian monta 1 maalin häviöitä. Siksi moni ei tule katsomaan pelejä kylmä totuus ja kun ei ole kovia taklauksia eikä päähän lyönti kisoja niin mitä tultaisiin katsomaan? Onneksi seuraava kotivastustaja on Kärpät ja perjantai ilta niin ehkä halli täynnä, toivotaan.
Samba

ViestiKirjoittaja Outpost » 05 Helmi 2016, 23:02

Jotainhan näille ei niin kiinnostaville Liigan Sapko-otteluille on tehtävä. Miksi mennä hallille sohvan sijaan? No onhan siellä nyt aivan ihan eri tunnelma ilman mitään tyhjänpäiväisiä pepunpyörittäjiäkin. Red Army! Se on jo yksi syy minulla tulla hallille aina kun vaan mahdollista, mutta noi muut ihmiset jotka haluaa tai vaatii jotain muuta? No nyt ei heti mitään buumia saada millään konstilla aikaan, paitsi jos Sport kaataa huomenna Ässät ja menee yleensäkin komiasti pleijjareihin. Se on näpäytys kaikkia arvostelijoita kohtaan ja imagollisesti aivan tajuttoman hieno juttu. Silti oman ideani heitän kun en jaksa ja viitsi Heikille kaikkia tyhmiä ideoita heittää. Mites olisi sellainenkin juttu että Sport myisi esim. Anttila tjms yritys / tavaratalo lippuja vaikka 10 euroa d-katsomo ja 5 euroa seisari. Nämä marketit Anttila, Prisma ym. voisivat sitten mainoksissaan buustata asiakasvirtojaan sillä että jakaisivat osan lipuista esim 50 euroa tai yli ostaneille lipun. Lisäksi jotain ostaville asiakkaille mahdollisuus bongata kotka. Tavarataloon, autoliikkeeseen tai johonkin muuhun yritykseen piilotettu pieni kotka tarra jonka löytäessään olisi oikeutettu tälläiseen lippuun. No tuossa tollainen hölmö idea. Silti tuolta maakunnasta pitää nyt ruveta raahaamaan sitä väkeä. Vaikka niitä virkamiehiä Seinäjoelta tai Kokkolasta, miksei vaikka Jurvasta...Niin ja ne opiskelija bileiden pre-partyt hallille. Siitä kohdennetut kuljetukset jatkopaikkaan. Vain taivas on rajana, mutta nyt on ollut markkinointi köyhää mielestäni tälläkaudella, lukuunottamatta alkukautta. Niin edelleen sinne Prisman tai muun isojen asiakasvirtojen auloihin silloin tällöin häppeninkiä. Oli sekin jo jotain kun divariaikoina lippunumeron perusteella arvottiin palkinto. Ei mitään tälläistä enää.
Outpost

ViestiKirjoittaja Fantasiideri » 06 Helmi 2016, 02:10

RainMan kirjoitti:Ei ne välimatkat ole se este vaan ehkäpä porukkaa ei kiinnosta mikään HMV seura kuten Sport. Itse olen syntyperäinen Vaasalainen ja omasta puolestani voin sanoa, että Sport ei ole ikinä kiinnostanut pätkän vertaa itseäni eikä myöskään kavereitani, eikä tule kiinnostamaan vaikka Sport voittaisi kymmenen mestaruutta putkeen. Minä ja kaveripiirini ollaan oltu Jokerit faneja sieltä 90-luvun Jokerit - TPS finaali sarjoista lähtien ja tulemme olemaan jatkossakin Jokereiden leirissä. Tällä viestillä vaan yritän sanoa, että Vaasassa on varmasti paljon muitakin meidän kaltaisia jääkiekon seuraajia joita ei oman kaupungin joukkue kiinnosta pätkän vertaa. Jokerit kun lähti KHL:ään niin kotoisen liigan kiinnostavuus tipahti itselläni nollaan prosenttiin. Varmaan tulisi käytyä hallilla jos siellä olisi mahdollista nähdä Jokereiden pelaavan, mutta kun ei ole mahdollista niin eipä nappaa.

Voi herran jestas, tsemppiä KHL:ään. Ennalta päätetyt tulokset (uskotko oikeasti, että Jokereilla mahdollisuus hoitaa KHL) ovat kutakuinkin yhtä idioottimainen ratkaisu kuin suljettu liiga aikanaan.
Jokainen itseänsä arvostava vaasalainen kannattaa luonnollisesti Sportia. Itse muualla viimeiset 20 v. asuneena aina on Sport säilynyt sydämessä. Mulle on täysin käsittämätöntä, että asia voisi olla jotenkin muuten. Sademiehelle tämä toki täysin normaalia, koska kaveripiiri ja Jokerit :D. Voi herran Jumala mitä gloryhunter-höpöä. :D
Fantasiideri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut - Diskussion